Her teknoloji kendi bilgisini taşır. Bu nedenledir ki, analog dönemin karanlık odası yerini, dijital dönemin aydınlık odasına bırakmıştır. Ama her türlü bilgi alanında olduğu gibi, fotoğraf bilgisi de doğası gereği süreklilik taşır.
Dijital görüntü, daha önceki teknolojik yeniliklerden farklı olarak analog görüntüye kıyasla fotoğraf ontolojisinde niteliksel bir dönüşümdür. Bu nedenle söz konusu dönüşümü, sadece kayıt teknolojindeki bir yenilik olarak sınırlandırmak ve bu düşüncenin bir devamı olarak, dijital fotoğraf makinelerini analog makineye kıyasla hızlı, kolay ve ekonomik bir görüntü üretim aracı konumuna indirgemek, büyük bir yanılgıdır. Bu tür bir yaklaşım, onun potansiyellerini ve görsel kültürümüzde yaratabileceği ve halen yaratmakta olduğu niteliksel dönüşümü kavramaktan oldukça uzaktır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196,00 | 196,00 |
3 | 71,40 | 214,19 |
6 | 37,69 | 226,16 |
9 | 26,46 | 238,16 |
12 | 20,84 | 250,12 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196,00 | 196,00 |
3 | 71,40 | 214,19 |
6 | 37,69 | 226,16 |
9 | 26,46 | 238,16 |
12 | 20,84 | 250,12 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196,00 | 196,00 |
3 | 71,40 | 214,19 |
6 | 37,69 | 226,16 |
9 | 26,46 | 238,16 |
12 | 20,84 | 250,12 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196,00 | 196,00 |
3 | 71,40 | 214,19 |
6 | 37,69 | 226,16 |
9 | 26,46 | 238,16 |
12 | 20,84 | 250,12 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196,00 | 196,00 |
3 | 71,40 | 214,19 |
6 | 37,69 | 226,16 |
9 | 26,46 | 238,16 |
12 | 20,84 | 250,12 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196,00 | 196,00 |
3 | 71,40 | 214,19 |
6 | 37,69 | 226,16 |
9 | 26,46 | 238,16 |
12 | 20,84 | 250,12 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196,00 | 196,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Her teknoloji kendi bilgisini taşır. Bu nedenledir ki, analog dönemin karanlık odası yerini, dijital dönemin aydınlık odasına bırakmıştır. Ama her türlü bilgi alanında olduğu gibi, fotoğraf bilgisi de doğası gereği süreklilik taşır.
Dijital görüntü, daha önceki teknolojik yeniliklerden farklı olarak analog görüntüye kıyasla fotoğraf ontolojisinde niteliksel bir dönüşümdür. Bu nedenle söz konusu dönüşümü, sadece kayıt teknolojindeki bir yenilik olarak sınırlandırmak ve bu düşüncenin bir devamı olarak, dijital fotoğraf makinelerini analog makineye kıyasla hızlı, kolay ve ekonomik bir görüntü üretim aracı konumuna indirgemek, büyük bir yanılgıdır. Bu tür bir yaklaşım, onun potansiyellerini ve görsel kültürümüzde yaratabileceği ve halen yaratmakta olduğu niteliksel dönüşümü kavramaktan oldukça uzaktır.