Belçikalı oyun yazarı Paul Pourveur, bu oyunu ile dünya görüşünü, anlatmak istediklerini hiç alışık olmadığımız ve örneğini pek az gördüğümüz yer, zaman ve aksiyon içeren modern dramaturjiye karşı çıkan yepyeni bir sahne diliyle anlatıyor. ''Ben hemen yenip yutulan hazır lokmalar yazmıyorum; klasik dram yapısının kurallarına uymuyorum. Çünkü o kurallar günümüze ait aktüel temaları anlatmak istediğimizde sizi sınırlıyor,'' diyerek bu davranışın gerekçesini açıklıyor.
Kapitalizmin, Shakespeare'i Starbucks, Sell, McDonalds, Ikea, Nike gibi küresel bir marka haline getirip metalaştırarak pazarladığını, günümüzün sarsıcı sorunlarını sahneye getirmeye cesaret edemeyen bazı tiyatrocuların, bu pazarın kolayca satıcısı olmalarına ciddi eleştiriler getiriyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Belçikalı oyun yazarı Paul Pourveur, bu oyunu ile dünya görüşünü, anlatmak istediklerini hiç alışık olmadığımız ve örneğini pek az gördüğümüz yer, zaman ve aksiyon içeren modern dramaturjiye karşı çıkan yepyeni bir sahne diliyle anlatıyor. ''Ben hemen yenip yutulan hazır lokmalar yazmıyorum; klasik dram yapısının kurallarına uymuyorum. Çünkü o kurallar günümüze ait aktüel temaları anlatmak istediğimizde sizi sınırlıyor,'' diyerek bu davranışın gerekçesini açıklıyor.
Kapitalizmin, Shakespeare'i Starbucks, Sell, McDonalds, Ikea, Nike gibi küresel bir marka haline getirip metalaştırarak pazarladığını, günümüzün sarsıcı sorunlarını sahneye getirmeye cesaret edemeyen bazı tiyatrocuların, bu pazarın kolayca satıcısı olmalarına ciddi eleştiriler getiriyor.