Bostan, Doğu kültürünün kaynak eserleri arasında yer alır. Sadî Şirâzînin bu ölümsüz eseri yüzyıllardır tüm toplumların kültür dünyasını etkilemeye devam etmektedir. Eserde başta dînî, siyâsî, ahlakî ve toplumsal olmak üzere hemen hemen bütün konulara yer verilmiştir. Müellif, eser boyunca derin dünya görüşünü zengin felsefi düşüncesiyle birleştirerek okura seslenmeyi arzulamıştır. Bunu yaparken de, diğer klasik doğu kaynaklarında olduğu gibi temsil, konuşma ve öykü tekniklerine başvurmuştur.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
3 | 49,18 | 147,53 |
6 | 25,96 | 155,78 |
9 | 18,23 | 164,04 |
12 | 14,36 | 172,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
3 | 49,18 | 147,53 |
6 | 25,96 | 155,78 |
9 | 18,23 | 164,04 |
12 | 14,36 | 172,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
3 | 49,18 | 147,53 |
6 | 25,96 | 155,78 |
9 | 18,23 | 164,04 |
12 | 14,36 | 172,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
3 | 49,18 | 147,53 |
6 | 25,96 | 155,78 |
9 | 18,23 | 164,04 |
12 | 14,36 | 172,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
3 | 49,18 | 147,53 |
6 | 25,96 | 155,78 |
9 | 18,23 | 164,04 |
12 | 14,36 | 172,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
3 | 49,18 | 147,53 |
6 | 25,96 | 155,78 |
9 | 18,23 | 164,04 |
12 | 14,36 | 172,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 135,00 | 135,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Bostan, Doğu kültürünün kaynak eserleri arasında yer alır. Sadî Şirâzînin bu ölümsüz eseri yüzyıllardır tüm toplumların kültür dünyasını etkilemeye devam etmektedir. Eserde başta dînî, siyâsî, ahlakî ve toplumsal olmak üzere hemen hemen bütün konulara yer verilmiştir. Müellif, eser boyunca derin dünya görüşünü zengin felsefi düşüncesiyle birleştirerek okura seslenmeyi arzulamıştır. Bunu yaparken de, diğer klasik doğu kaynaklarında olduğu gibi temsil, konuşma ve öykü tekniklerine başvurmuştur.