Bu Şehir Benimdir

Stok Kodu:
9786057281050
Boyut:
13.5x21
Sayfa Sayısı:
200
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%25 indirimli
160,00TL
120,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 12,76TL
Havale/EFT ile: 117,60TL
Temin süresi 6 gündür.
9786057281050
721882
Bu Şehir Benimdir
Bu Şehir Benimdir
120.00

İnsan varoluşu ve zihnini alaya almak için yaratılmış bir hayat çerçevesi ve onun formal görünüşleri... O, esasen bir tiyatrodur. Çıldırtıcı tiyatro karşısında hakikat çırpınışı fikriyatının şehirden başlaması, tuhaf bir şekilde bu kitaba nasip oldu yani geçmişten bugüne yerine, yüzeyden derine bir sondaj. Böylelikle yine yüzeyin kaba görünüşünden (coğrafik döküm) başlasa da bilhassa Anadolu'da şimdiki zaman/bıçak sırtı hattındaki hayat yangınının geride bıraktığı ve de kül yığınından ibaret tarihin çağlar nispetinde derinliğine inmek. Elbette tez ve buna mukabil paradigma vardır. Anadolu bataklığında fikriyat aslında baştan itibaren tezdir ve bu stratejide artık egzistansiyel konfüzyon altında daha fazla sürüklenilemez. Tez yolunda inşa olan zihin çözümleyicidir. Konfüzyonda (filozofi) da mesele idraktedir ve hatta adı "büyük mesele"dir fakat çözümleyici zihin, savrularak yuvarlandığı çekim merkezine rağmen (ki aslı, tutkunun ruhun merkezine yerleşmesi olabilir) artık saf gerçeğin peşindedir. O sebeple ve hatta sayede ona "taş gibi gerçek" denir. Ulaşılan her gerçeklik taşının büyük legoda yerine oturması artık varolma hazzıdır. Zaman, modele güvenmek ve böylelikle modelin gerçeğe tekabül edişine itimat ve hatta itibar zamanıdır. Bu şehirde geçmiş bir ömrün hatıratı karşısında, Yakınçağ (Millî Derili Dikta vd.), Ortaçağ (Sakarya Vadii’nden Sıcak Esintiler) ve nihayet İlkçağ (Sandık) bölümleri şeklinde tasniflenen nihai hâl, bu kitap olmuş oluyor. 

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 120,00    120,00   
3 43,71    131,14   
6 23,08    138,47   
9 16,20    145,81   
12 12,76    153,13   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 120,00    120,00   
3 43,71    131,14   
6 23,08    138,47   
9 16,20    145,81   
12 12,76    153,13   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 120,00    120,00   
3 43,71    131,14   
6 23,08    138,47   
9 16,20    145,81   
12 12,76    153,13   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 120,00    120,00   
3 43,71    131,14   
6 23,08    138,47   
9 16,20    145,81   
12 12,76    153,13   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 120,00    120,00   
3 43,71    131,14   
6 23,08    138,47   
9 16,20    145,81   
12 12,76    153,13   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 120,00    120,00   
3 43,71    131,14   
6 23,08    138,47   
9 16,20    145,81   
12 12,76    153,13   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 120,00    120,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

İnsan varoluşu ve zihnini alaya almak için yaratılmış bir hayat çerçevesi ve onun formal görünüşleri... O, esasen bir tiyatrodur. Çıldırtıcı tiyatro karşısında hakikat çırpınışı fikriyatının şehirden başlaması, tuhaf bir şekilde bu kitaba nasip oldu yani geçmişten bugüne yerine, yüzeyden derine bir sondaj. Böylelikle yine yüzeyin kaba görünüşünden (coğrafik döküm) başlasa da bilhassa Anadolu'da şimdiki zaman/bıçak sırtı hattındaki hayat yangınının geride bıraktığı ve de kül yığınından ibaret tarihin çağlar nispetinde derinliğine inmek. Elbette tez ve buna mukabil paradigma vardır. Anadolu bataklığında fikriyat aslında baştan itibaren tezdir ve bu stratejide artık egzistansiyel konfüzyon altında daha fazla sürüklenilemez. Tez yolunda inşa olan zihin çözümleyicidir. Konfüzyonda (filozofi) da mesele idraktedir ve hatta adı "büyük mesele"dir fakat çözümleyici zihin, savrularak yuvarlandığı çekim merkezine rağmen (ki aslı, tutkunun ruhun merkezine yerleşmesi olabilir) artık saf gerçeğin peşindedir. O sebeple ve hatta sayede ona "taş gibi gerçek" denir. Ulaşılan her gerçeklik taşının büyük legoda yerine oturması artık varolma hazzıdır. Zaman, modele güvenmek ve böylelikle modelin gerçeğe tekabül edişine itimat ve hatta itibar zamanıdır. Bu şehirde geçmiş bir ömrün hatıratı karşısında, Yakınçağ (Millî Derili Dikta vd.), Ortaçağ (Sakarya Vadii’nden Sıcak Esintiler) ve nihayet İlkçağ (Sandık) bölümleri şeklinde tasniflenen nihai hâl, bu kitap olmuş oluyor. 

Kapat