Buluşma Yeri, Kovaçevic’in yazdığı üçlemenin, (İntiharın Genel Provası-Buluşma Yeri-Dar Ayakkabıyla Yaşamak) ikinci oyunu. Yugoslavya’daki değişim sürecini oyunlarında kara mizaha ve ironik yaklaşıma dayanarak yansıtan Kovaçevic, bu oyununda, arkeolojik kazılar yaparak tarihin derinliklerine yolculuk yapıyor. Yazar, toprak altında yatan "insanlık tarihinin" bugünden hiçbir farkı olmadığını anlatırken, yarattığı fantastik dünyanın penceresinden alay edercesine bakarak yine eleştirel tavrını sürdürüyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Buluşma Yeri, Kovaçevic’in yazdığı üçlemenin, (İntiharın Genel Provası-Buluşma Yeri-Dar Ayakkabıyla Yaşamak) ikinci oyunu. Yugoslavya’daki değişim sürecini oyunlarında kara mizaha ve ironik yaklaşıma dayanarak yansıtan Kovaçevic, bu oyununda, arkeolojik kazılar yaparak tarihin derinliklerine yolculuk yapıyor. Yazar, toprak altında yatan "insanlık tarihinin" bugünden hiçbir farkı olmadığını anlatırken, yarattığı fantastik dünyanın penceresinden alay edercesine bakarak yine eleştirel tavrını sürdürüyor.