Bütün Oyunları-1 Nafile Dünya / Bir Ölümün Toplumsal Anatomisi / Rumuz Goncagül / Tanilli Dosyası (Geçit)
Oktay Arayıcı, 1970'lerdeki tiyatromuzun devinimini, rengini, dokusunu belirleyen birkaç oyun yazarından biridir. Arayıcı, her şeyden önce hakça bir düzen adına, tüm düşünsel ve sanatsal gücünü seferber etmiş bir sanat insanıdır. Yazdığı dört oyunun her birinde tiyatro için yeni biçimler denemiş, her denemesinde kusursuza ulaşmayı amaçlamıştır. Az ama özenle yazmıştır; "güldüren" ile "ağlatan" arasındaki o incecik çok duyarlı çizginin bir o yanında, bir bu yanında... -Prof. Ayşegül Yüksel-
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 172,50 | 172,50 |
3 | 62,84 | 188,51 |
6 | 33,17 | 199,05 |
9 | 23,29 | 209,60 |
12 | 18,34 | 220,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 172,50 | 172,50 |
3 | 62,84 | 188,51 |
6 | 33,17 | 199,05 |
9 | 23,29 | 209,60 |
12 | 18,34 | 220,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 172,50 | 172,50 |
3 | 62,84 | 188,51 |
6 | 33,17 | 199,05 |
9 | 23,29 | 209,60 |
12 | 18,34 | 220,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 172,50 | 172,50 |
3 | 62,84 | 188,51 |
6 | 33,17 | 199,05 |
9 | 23,29 | 209,60 |
12 | 18,34 | 220,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 172,50 | 172,50 |
3 | 62,84 | 188,51 |
6 | 33,17 | 199,05 |
9 | 23,29 | 209,60 |
12 | 18,34 | 220,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 172,50 | 172,50 |
3 | 62,84 | 188,51 |
6 | 33,17 | 199,05 |
9 | 23,29 | 209,60 |
12 | 18,34 | 220,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 172,50 | 172,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Oktay Arayıcı, 1970'lerdeki tiyatromuzun devinimini, rengini, dokusunu belirleyen birkaç oyun yazarından biridir. Arayıcı, her şeyden önce hakça bir düzen adına, tüm düşünsel ve sanatsal gücünü seferber etmiş bir sanat insanıdır. Yazdığı dört oyunun her birinde tiyatro için yeni biçimler denemiş, her denemesinde kusursuza ulaşmayı amaçlamıştır. Az ama özenle yazmıştır; "güldüren" ile "ağlatan" arasındaki o incecik çok duyarlı çizginin bir o yanında, bir bu yanında... -Prof. Ayşegül Yüksel-