Oyun yazmaya Muhsin Ertuğrul'un özendirmesiyle 1942'de başladı. İlk oyunu 'Büyükşehir' İstanbul Şehir Tiyatrolarında 1942 -1943 sezonunda sahnelendi. Oyunlarında ağırlıklı olarak orta tabakanın yaşam biçimini, sorunlarını ele almıştır. Bununla birlikte Cumhuriyet sonrası toplumdaki dönüşümleri, sosyal sınıflar arasındaki çatışma ve çelişkileri, kuşaklar arası zıtlıkları eleştirisel gerçekçi bir üslupla aktarırken, aynı zamanda ustalıkla hicvetmiştir. Yaşadığı dönemin siyasal yaşamına da sessiz kalmamıştır. Oyunlarında dar gelirli, ezilen kesimin yanında yer alırken toplumun değişen değerlerine duyduğu tepkiyi incelikle belli etmiştir. 'Paydos' ile yurt dışında oyunu sergilenen ilk yazar unvanını almıştır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 96,25 | 96,25 |
3 | 35,06 | 105,18 |
6 | 18,51 | 111,06 |
9 | 12,99 | 116,95 |
12 | 10,24 | 122,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 96,25 | 96,25 |
3 | 35,06 | 105,18 |
6 | 18,51 | 111,06 |
9 | 12,99 | 116,95 |
12 | 10,24 | 122,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 96,25 | 96,25 |
3 | 35,06 | 105,18 |
6 | 18,51 | 111,06 |
9 | 12,99 | 116,95 |
12 | 10,24 | 122,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 96,25 | 96,25 |
3 | 35,06 | 105,18 |
6 | 18,51 | 111,06 |
9 | 12,99 | 116,95 |
12 | 10,24 | 122,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 96,25 | 96,25 |
3 | 35,06 | 105,18 |
6 | 18,51 | 111,06 |
9 | 12,99 | 116,95 |
12 | 10,24 | 122,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 96,25 | 96,25 |
3 | 35,06 | 105,18 |
6 | 18,51 | 111,06 |
9 | 12,99 | 116,95 |
12 | 10,24 | 122,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 96,25 | 96,25 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Oyun yazmaya Muhsin Ertuğrul'un özendirmesiyle 1942'de başladı. İlk oyunu 'Büyükşehir' İstanbul Şehir Tiyatrolarında 1942 -1943 sezonunda sahnelendi. Oyunlarında ağırlıklı olarak orta tabakanın yaşam biçimini, sorunlarını ele almıştır. Bununla birlikte Cumhuriyet sonrası toplumdaki dönüşümleri, sosyal sınıflar arasındaki çatışma ve çelişkileri, kuşaklar arası zıtlıkları eleştirisel gerçekçi bir üslupla aktarırken, aynı zamanda ustalıkla hicvetmiştir. Yaşadığı dönemin siyasal yaşamına da sessiz kalmamıştır. Oyunlarında dar gelirli, ezilen kesimin yanında yer alırken toplumun değişen değerlerine duyduğu tepkiyi incelikle belli etmiştir. 'Paydos' ile yurt dışında oyunu sergilenen ilk yazar unvanını almıştır.