Tarihsel tecrübede neler olup bittiği meselesi bir tarafa, klasik tefsir kaynaklarında resmedilen kadın imgesine modern çağın zihniyet kalıpları içerisinde makul ve makbul bir yer bulmak pek mümkün görünmemektedir. Bu sebeple ya tefsir kaynaklarındaki muhtevayı kendi tarihlerinde okuyup anlamaya çalışmak ya da apolojiye sığınmak gerekmektedir. Bir üçüncü seçenek ise klasik tefsirlerdeki izahatı üreten zihniyeti benimsemektir. Ne var ki böyle bir yaklaşım, geleneği bir bakıma tarih-üstüleştirmek, hatta fetişleştirmektir. Bize göre ilk seçenek daha isabetlidir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 261,80 | 261,80 |
3 | 95,37 | 286,10 |
6 | 50,35 | 302,09 |
9 | 35,35 | 318,11 |
12 | 27,84 | 334,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 261,80 | 261,80 |
3 | 95,37 | 286,10 |
6 | 50,35 | 302,09 |
9 | 35,35 | 318,11 |
12 | 27,84 | 334,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 261,80 | 261,80 |
3 | 95,37 | 286,10 |
6 | 50,35 | 302,09 |
9 | 35,35 | 318,11 |
12 | 27,84 | 334,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 261,80 | 261,80 |
3 | 95,37 | 286,10 |
6 | 50,35 | 302,09 |
9 | 35,35 | 318,11 |
12 | 27,84 | 334,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 261,80 | 261,80 |
3 | 95,37 | 286,10 |
6 | 50,35 | 302,09 |
9 | 35,35 | 318,11 |
12 | 27,84 | 334,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 261,80 | 261,80 |
3 | 95,37 | 286,10 |
6 | 50,35 | 302,09 |
9 | 35,35 | 318,11 |
12 | 27,84 | 334,08 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 261,80 | 261,80 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Tarihsel tecrübede neler olup bittiği meselesi bir tarafa, klasik tefsir kaynaklarında resmedilen kadın imgesine modern çağın zihniyet kalıpları içerisinde makul ve makbul bir yer bulmak pek mümkün görünmemektedir. Bu sebeple ya tefsir kaynaklarındaki muhtevayı kendi tarihlerinde okuyup anlamaya çalışmak ya da apolojiye sığınmak gerekmektedir. Bir üçüncü seçenek ise klasik tefsirlerdeki izahatı üreten zihniyeti benimsemektir. Ne var ki böyle bir yaklaşım, geleneği bir bakıma tarih-üstüleştirmek, hatta fetişleştirmektir. Bize göre ilk seçenek daha isabetlidir.