Çok Sesli Batı Müziğinde Yazım ve Analiz Cilt 3: Modal Kontrpuanın Temel İlkeleri

Stok Kodu:
9789752475229
Boyut:
21x29
Sayfa Sayısı:
122
Baskı:
2
Basım Tarihi:
2020-09
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
%10 indirimli
295,00TL
265,50TL
Taksitli fiyat: 12 x 28,23TL
Havale/EFT ile: 260,19TL
Temin süresi 6 gündür.
9789752475229
534002
Çok Sesli Batı Müziğinde Yazım ve Analiz Cilt 3: Modal Kontrpuanın Temel İlkeleri
Çok Sesli Batı Müziğinde Yazım ve Analiz Cilt 3: Modal Kontrpuanın Temel İlkeleri
265.50

Çoksesli Batı Müziğinde Yazım ve Analiz serisi, çoksesli batı müziği eğitiminde gerek ders kitabı olarak gerekse bireysel çalışmalarda kullanılmak üzere hazırlanmış, her biri farklı bir konuya odaklanan kitaplardan oluşmaktadır. Kitaplar de- taylı konu anlatımları ve zengin egzersiz bölümleri ile başlı başına bir ders mater- yali oluşturmaktadır.

Serinin kitapları repertuarla iç içe geçmiş bir öğrenim süreci sunmakta, repertuardan alınmış farklı dönem, stil ve bestecilere ait pasajlar konu anlatımları ve analiz çalışmalarının yanı sıra yazım çalışmalarında da kullanılmaktadır. Ayrıca doğru bir iletişimin temeli olan terminolojiye büyük bir önem atfedilmiş, kullanılan terminolojik ifadelerin İngilizce, Almanca, Fransızca ve İtalyanca karşılıklarının yanı sıra Türkçedeki farklı kullanımları da belirtilmiştir. Bunun yanı sıra ülkemizde ve dünyada öne çıkan farklı yaklaşımlar da yeri geldikçe belirtilmiş ve böylelikle konulara daha geniş bir çerçeveden bakılması sağlanmıştır.

Rönesans döneminin missa ve motet gibi vokal formları ile Barok dönemin envansiyon ve füg gibi çalgısal formları için temel oluşturması amacıyla hazırlanan, serinin ‘Modal Kontrpuanın Temel İlkeleri’ adlı 3. cildinde 16. yüzyıl vokal polifonisinin esasları, Johann Joseph Fux’un Gradus ad Parnassum adlı kitabında sistemleştirdiği ‘türler kontrpuanı’ adlı yöntem kullanılarak öğretilmektedir. Kitapta Rönesans müziğinin stilistik öğeleri dışarıda bırakılarak yazımın teknik yönüne odaklanılmıştır.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,50    265,50   
3 96,71    290,14   
6 51,06    306,36   
9 35,85    322,61   
12 28,23    338,80   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,50    265,50   
3 96,71    290,14   
6 51,06    306,36   
9 35,85    322,61   
12 28,23    338,80   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,50    265,50   
3 96,71    290,14   
6 51,06    306,36   
9 35,85    322,61   
12 28,23    338,80   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,50    265,50   
3 96,71    290,14   
6 51,06    306,36   
9 35,85    322,61   
12 28,23    338,80   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,50    265,50   
3 96,71    290,14   
6 51,06    306,36   
9 35,85    322,61   
12 28,23    338,80   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,50    265,50   
3 96,71    290,14   
6 51,06    306,36   
9 35,85    322,61   
12 28,23    338,80   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 265,50    265,50   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Çoksesli Batı Müziğinde Yazım ve Analiz serisi, çoksesli batı müziği eğitiminde gerek ders kitabı olarak gerekse bireysel çalışmalarda kullanılmak üzere hazırlanmış, her biri farklı bir konuya odaklanan kitaplardan oluşmaktadır. Kitaplar de- taylı konu anlatımları ve zengin egzersiz bölümleri ile başlı başına bir ders mater- yali oluşturmaktadır.

Serinin kitapları repertuarla iç içe geçmiş bir öğrenim süreci sunmakta, repertuardan alınmış farklı dönem, stil ve bestecilere ait pasajlar konu anlatımları ve analiz çalışmalarının yanı sıra yazım çalışmalarında da kullanılmaktadır. Ayrıca doğru bir iletişimin temeli olan terminolojiye büyük bir önem atfedilmiş, kullanılan terminolojik ifadelerin İngilizce, Almanca, Fransızca ve İtalyanca karşılıklarının yanı sıra Türkçedeki farklı kullanımları da belirtilmiştir. Bunun yanı sıra ülkemizde ve dünyada öne çıkan farklı yaklaşımlar da yeri geldikçe belirtilmiş ve böylelikle konulara daha geniş bir çerçeveden bakılması sağlanmıştır.

Rönesans döneminin missa ve motet gibi vokal formları ile Barok dönemin envansiyon ve füg gibi çalgısal formları için temel oluşturması amacıyla hazırlanan, serinin ‘Modal Kontrpuanın Temel İlkeleri’ adlı 3. cildinde 16. yüzyıl vokal polifonisinin esasları, Johann Joseph Fux’un Gradus ad Parnassum adlı kitabında sistemleştirdiği ‘türler kontrpuanı’ adlı yöntem kullanılarak öğretilmektedir. Kitapta Rönesans müziğinin stilistik öğeleri dışarıda bırakılarak yazımın teknik yönüne odaklanılmıştır.

Kapat