Comte'un içinde bulunduğu konumun tuhaflığı şöyledir: Bilinemezci görüşün dayandığı ilkeleri kabul etmekle birlikte bundan doğal olarak çıkarılan sonuçları reddeder. Durumunu gördüğü gibi kabul etmektedir. Şunu kabul ve iddia eder ki felsefe, mutlak prensibe evrenin gerçek ya da nesnel merkezi ve evren hakkındaki bilgimizin öznel merkezi olan birlik prensibine ulaşma girişimlerinde yetersiz kalmıştır. Nesnelerin mutlak gerçeklikleri ve bizim bunlar üzerindeki anlayışımız arasında büyük bir uçurum bulunduğunu da iddia eder.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70,00 | 70,00 |
3 | 25,50 | 76,50 |
6 | 13,46 | 80,77 |
9 | 9,45 | 85,06 |
12 | 7,44 | 89,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70,00 | 70,00 |
3 | 25,50 | 76,50 |
6 | 13,46 | 80,77 |
9 | 9,45 | 85,06 |
12 | 7,44 | 89,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70,00 | 70,00 |
3 | 25,50 | 76,50 |
6 | 13,46 | 80,77 |
9 | 9,45 | 85,06 |
12 | 7,44 | 89,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70,00 | 70,00 |
3 | 25,50 | 76,50 |
6 | 13,46 | 80,77 |
9 | 9,45 | 85,06 |
12 | 7,44 | 89,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70,00 | 70,00 |
3 | 25,50 | 76,50 |
6 | 13,46 | 80,77 |
9 | 9,45 | 85,06 |
12 | 7,44 | 89,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70,00 | 70,00 |
3 | 25,50 | 76,50 |
6 | 13,46 | 80,77 |
9 | 9,45 | 85,06 |
12 | 7,44 | 89,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 70,00 | 70,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Comte'un içinde bulunduğu konumun tuhaflığı şöyledir: Bilinemezci görüşün dayandığı ilkeleri kabul etmekle birlikte bundan doğal olarak çıkarılan sonuçları reddeder. Durumunu gördüğü gibi kabul etmektedir. Şunu kabul ve iddia eder ki felsefe, mutlak prensibe evrenin gerçek ya da nesnel merkezi ve evren hakkındaki bilgimizin öznel merkezi olan birlik prensibine ulaşma girişimlerinde yetersiz kalmıştır. Nesnelerin mutlak gerçeklikleri ve bizim bunlar üzerindeki anlayışımız arasında büyük bir uçurum bulunduğunu da iddia eder.