Dağ 2 Filminin Pazarlaması ve Film Yapım Süreçleri

Stok Kodu:
9786057631978
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
108
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-04
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%35 indirimli
145,00TL
94,25TL
Taksitli fiyat: 12 x 10,02TL
Havale/EFT ile: 92,37TL
Temin süresi 6 gündür.
9786057631978
573537
Dağ 2 Filminin Pazarlaması ve Film Yapım Süreçleri
Dağ 2 Filminin Pazarlaması ve Film Yapım Süreçleri
94.25

Sinemanın başlangıcı, 1895’te Lumiere Kardeşlerin gösterimi olarak kabul edilse de, yıllar boyunca bir çok kişinin katkıları ile gelişme göstermiştir. Her katkı bir diğerinden önemli değildir. Birbirinden habersiz yapılan bilimsel çalışmalar birikerek sinema sanatını ortaya çıkarmıştır. Sinema alanında uzmanlaşmış binlerce kişinin emekleriyle bir endüstri kolu haline gelmiştir. 7. Sanatın en büyük çatışması da kimilerine göre bir endüstri kolu kimilerine göre de bir sanat dalı olmasıdır. Sinema hem yaratıcı kişilere hem de büyük maliyetleri sebebiyle mali olarak güçlü yapılara ihtiyaç duyar. Tüm bunların dışında sinema, mümkün olduğu kadar büyük kitleler tarafından izlenmesi için yapıldığından pazarlama alanında çalışan uzman kadrolara da gereksinim duyar. Tüm bu sebeplerle ilk başta sinema filminin yaratıcı süreci ele alınacak, daha sonra sinemanın tarihi gelişimi üzerinde durulacak sonra da ekonomik açıdan yapılacak faaliyetlere geçilecektir.

Son olarak da, yüz yıldan fazla süredir kitleleri peşinden sürükleyen sinema sanatının, daha büyük izleyici kitlelerine nasıl ulaşabileceğine dair yapılabilecek çalışmalara odaklanılacaktır. Bu bağlamda kitapta 2016’nın en çok izlenen filmi olan “Dağ II“ için yapılan pazarlama çalışmaları incelenecektir. Türkiye’de gişe başarısı açısından komedi filmlerinin önde gelişi açık bir gerçektir. Ancak Dağ II’nin komedi unsurları içermeden bu başarıyı yakalaması, incelenmesi gereken bir durumdur. Bu sebeplerle Dağ II’nin yapımcısıyla gerçekleştirilen görüşme sonucunda bu başarının altında yatan nedenler ve çalışmalar açığa çıkartılmaya çalışılacaktır.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 94,25    94,25   
3 34,33    103,00   
6 18,13    108,76   
9 12,72    114,52   
12 10,02    120,27   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 94,25    94,25   
3 34,33    103,00   
6 18,13    108,76   
9 12,72    114,52   
12 10,02    120,27   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 94,25    94,25   
3 34,33    103,00   
6 18,13    108,76   
9 12,72    114,52   
12 10,02    120,27   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 94,25    94,25   
3 34,33    103,00   
6 18,13    108,76   
9 12,72    114,52   
12 10,02    120,27   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 94,25    94,25   
3 34,33    103,00   
6 18,13    108,76   
9 12,72    114,52   
12 10,02    120,27   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 94,25    94,25   
3 34,33    103,00   
6 18,13    108,76   
9 12,72    114,52   
12 10,02    120,27   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 94,25    94,25   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Sinemanın başlangıcı, 1895’te Lumiere Kardeşlerin gösterimi olarak kabul edilse de, yıllar boyunca bir çok kişinin katkıları ile gelişme göstermiştir. Her katkı bir diğerinden önemli değildir. Birbirinden habersiz yapılan bilimsel çalışmalar birikerek sinema sanatını ortaya çıkarmıştır. Sinema alanında uzmanlaşmış binlerce kişinin emekleriyle bir endüstri kolu haline gelmiştir. 7. Sanatın en büyük çatışması da kimilerine göre bir endüstri kolu kimilerine göre de bir sanat dalı olmasıdır. Sinema hem yaratıcı kişilere hem de büyük maliyetleri sebebiyle mali olarak güçlü yapılara ihtiyaç duyar. Tüm bunların dışında sinema, mümkün olduğu kadar büyük kitleler tarafından izlenmesi için yapıldığından pazarlama alanında çalışan uzman kadrolara da gereksinim duyar. Tüm bu sebeplerle ilk başta sinema filminin yaratıcı süreci ele alınacak, daha sonra sinemanın tarihi gelişimi üzerinde durulacak sonra da ekonomik açıdan yapılacak faaliyetlere geçilecektir.

Son olarak da, yüz yıldan fazla süredir kitleleri peşinden sürükleyen sinema sanatının, daha büyük izleyici kitlelerine nasıl ulaşabileceğine dair yapılabilecek çalışmalara odaklanılacaktır. Bu bağlamda kitapta 2016’nın en çok izlenen filmi olan “Dağ II“ için yapılan pazarlama çalışmaları incelenecektir. Türkiye’de gişe başarısı açısından komedi filmlerinin önde gelişi açık bir gerçektir. Ancak Dağ II’nin komedi unsurları içermeden bu başarıyı yakalaması, incelenmesi gereken bir durumdur. Bu sebeplerle Dağ II’nin yapımcısıyla gerçekleştirilen görüşme sonucunda bu başarının altında yatan nedenler ve çalışmalar açığa çıkartılmaya çalışılacaktır.

Kapat