Umudun Kıyısında
“Ekinci’nin şiirine yansımalar: göçmenliğin ve mülteciliğin, köklerini kaybedenin bocaladığı, var olma savaşında yaşamdan ve geçmişten kopamayan insanların, kendilerine ait parçaları birleştirme ve bu hafızayı kullanmanın altında ezilenlerin sureti görülmektedir. Zaman içinde kaybolanların, bölünmüşlük ve parçalanmışlık sızısı ile dönüşü olmayan bir yolculuğun başlangıcıdır. Ekinci’nin şiirinde Ahmet Erhan, Arkadaş Z. Özger, Sohrab Sepehri ve Seyyidhan Kömürcü’nün etkisi belirgin bir şekilde görülmektedir. Acıyı başka tür dile ve anlatıma yerleştirmenin elbette benzer yolları olacaktır. Bir coğrafyaya yolculuğun metinleri desem yeridir...”
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,92 | 73,92 |
3 | 26,93 | 80,78 |
6 | 14,22 | 85,30 |
9 | 9,98 | 89,82 |
12 | 7,86 | 94,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,92 | 73,92 |
3 | 26,93 | 80,78 |
6 | 14,22 | 85,30 |
9 | 9,98 | 89,82 |
12 | 7,86 | 94,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,92 | 73,92 |
3 | 26,93 | 80,78 |
6 | 14,22 | 85,30 |
9 | 9,98 | 89,82 |
12 | 7,86 | 94,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,92 | 73,92 |
3 | 26,93 | 80,78 |
6 | 14,22 | 85,30 |
9 | 9,98 | 89,82 |
12 | 7,86 | 94,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,92 | 73,92 |
3 | 26,93 | 80,78 |
6 | 14,22 | 85,30 |
9 | 9,98 | 89,82 |
12 | 7,86 | 94,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,92 | 73,92 |
3 | 26,93 | 80,78 |
6 | 14,22 | 85,30 |
9 | 9,98 | 89,82 |
12 | 7,86 | 94,33 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 73,92 | 73,92 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Umudun Kıyısında
“Ekinci’nin şiirine yansımalar: göçmenliğin ve mülteciliğin, köklerini kaybedenin bocaladığı, var olma savaşında yaşamdan ve geçmişten kopamayan insanların, kendilerine ait parçaları birleştirme ve bu hafızayı kullanmanın altında ezilenlerin sureti görülmektedir. Zaman içinde kaybolanların, bölünmüşlük ve parçalanmışlık sızısı ile dönüşü olmayan bir yolculuğun başlangıcıdır. Ekinci’nin şiirinde Ahmet Erhan, Arkadaş Z. Özger, Sohrab Sepehri ve Seyyidhan Kömürcü’nün etkisi belirgin bir şekilde görülmektedir. Acıyı başka tür dile ve anlatıma yerleştirmenin elbette benzer yolları olacaktır. Bir coğrafyaya yolculuğun metinleri desem yeridir...”