Adına daha sonraları, nakil veya nass denen vahiy, insan aklına alternatif bir bilgi kaynağı değildir. İnsan aklının Allah tarafından kullanılmış halidir. Allah böylece insan aklının hevasıyla yaptığı karıştırmaları, yanlışları düzeltmiştir. Vahiy ile insan aklı arasında bir mahiyet farkı değil, derece farkı vardır. Vahiy, önerilerinin, Allah söylediği için kabul etmeyi değil, akla, mantığa, sağduyuya, vicdana, basirete, şartlanmamış fıtrata uygun olduğu için kabul edilmesini ister.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 231,00 | 231,00 |
3 | 84,15 | 252,44 |
6 | 44,43 | 266,55 |
9 | 31,19 | 280,69 |
12 | 24,56 | 294,78 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 231,00 | 231,00 |
3 | 84,15 | 252,44 |
6 | 44,43 | 266,55 |
9 | 31,19 | 280,69 |
12 | 24,56 | 294,78 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 231,00 | 231,00 |
3 | 84,15 | 252,44 |
6 | 44,43 | 266,55 |
9 | 31,19 | 280,69 |
12 | 24,56 | 294,78 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 231,00 | 231,00 |
3 | 84,15 | 252,44 |
6 | 44,43 | 266,55 |
9 | 31,19 | 280,69 |
12 | 24,56 | 294,78 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 231,00 | 231,00 |
3 | 84,15 | 252,44 |
6 | 44,43 | 266,55 |
9 | 31,19 | 280,69 |
12 | 24,56 | 294,78 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 231,00 | 231,00 |
3 | 84,15 | 252,44 |
6 | 44,43 | 266,55 |
9 | 31,19 | 280,69 |
12 | 24,56 | 294,78 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 231,00 | 231,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Adına daha sonraları, nakil veya nass denen vahiy, insan aklına alternatif bir bilgi kaynağı değildir. İnsan aklının Allah tarafından kullanılmış halidir. Allah böylece insan aklının hevasıyla yaptığı karıştırmaları, yanlışları düzeltmiştir. Vahiy ile insan aklı arasında bir mahiyet farkı değil, derece farkı vardır. Vahiy, önerilerinin, Allah söylediği için kabul etmeyi değil, akla, mantığa, sağduyuya, vicdana, basirete, şartlanmamış fıtrata uygun olduğu için kabul edilmesini ister.