Düşünmeye ve Akletmeye Davet

Stok Kodu:
9786057569097
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
143
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-02
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%28 indirimli
200,00TL
144,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 15,31TL
Havale/EFT ile: 141,12TL
Temin süresi 6 gündür.
9786057569097
542440
Düşünmeye ve Akletmeye Davet
Düşünmeye ve Akletmeye Davet
144.00

Akletmek lütfedip ruhundan üfleyerek bizleri fuad, basar, semi' ile nimetlendiren Rabbimize şükrümüzü eda etmektir.Her düşünme faaliyeti her zaman akletmek ile sonuçlanmaz. Bir düşünce faaliyetinin akletme ile sonuçlanması için zihinde kullanılan muhtevanın, en asgari seviyede ilim ve iyilik olması şartı vardır. Onun için diyoruz ki her akletmek bir düşüncedir. Ama her düşünce akletmek değildir.
Küresel Egemen Devletler, Geri Bıraktıkları Ülkelere, “Akletmeyi Bloke Ederek” Tahakküm Ediyorlar!

Akletmek, bilimsel, sosyal, teknolojik, siyasi vb. her türlü üretimin birincil gücüdür. Onu etkisiz kılmanın en etkin yolu ise zorbalık, baskı, istikrarsızlık ile beraber, ekonomide, sosyal hayatta, eğitimde, adalet mekanizmasında ve diğer alanlarda devleti kurumsal ve hukuksal olarak geri kalma modunda kurgulamaktır.

Din adına uydurulup dinin kendisiymiş gibi bağlayıcı kabul edilen cahilî, ilkesiz ve ilimle çelişen zanlar, ideolojiler adına uydurulan zandan daha az zararlı değildir.Aristo'dan başlayıp Farabi'ye, Descartes'e, Immanuel Kant'a kadar olan birçok filozofun akıl konusundaki iddiaları ile Kur'an'ın tanımladığı akletme fonksiyonu arasındaki fark çok büyüktür. Bu filozofların birçoğu tarafından akıl, bir taraftan bilginin kaynağı olarak tanımlanırken diğer taraftan salt aklın bizzat kendisinin bir bilgi formatında özellik taşıdığı iddia edilmiştir. Kur'an'da ise akletme faaliyeti, temelde ilim malzemesini kullanmak şartına bağlı bir fonksiyon olarak tanımlanmıştır.Adalet nasıl “delil” ile kaimse, Akletmek de “ilim” ile kaimdir.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 144,00    144,00   
3 52,45    157,36   
6 27,69    166,16   
9 19,44    174,97   
12 15,31    183,76   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 144,00    144,00   
3 52,45    157,36   
6 27,69    166,16   
9 19,44    174,97   
12 15,31    183,76   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 144,00    144,00   
3 52,45    157,36   
6 27,69    166,16   
9 19,44    174,97   
12 15,31    183,76   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 144,00    144,00   
3 52,45    157,36   
6 27,69    166,16   
9 19,44    174,97   
12 15,31    183,76   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 144,00    144,00   
3 52,45    157,36   
6 27,69    166,16   
9 19,44    174,97   
12 15,31    183,76   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 144,00    144,00   
3 52,45    157,36   
6 27,69    166,16   
9 19,44    174,97   
12 15,31    183,76   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 144,00    144,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Akletmek lütfedip ruhundan üfleyerek bizleri fuad, basar, semi' ile nimetlendiren Rabbimize şükrümüzü eda etmektir.Her düşünme faaliyeti her zaman akletmek ile sonuçlanmaz. Bir düşünce faaliyetinin akletme ile sonuçlanması için zihinde kullanılan muhtevanın, en asgari seviyede ilim ve iyilik olması şartı vardır. Onun için diyoruz ki her akletmek bir düşüncedir. Ama her düşünce akletmek değildir.
Küresel Egemen Devletler, Geri Bıraktıkları Ülkelere, “Akletmeyi Bloke Ederek” Tahakküm Ediyorlar!

Akletmek, bilimsel, sosyal, teknolojik, siyasi vb. her türlü üretimin birincil gücüdür. Onu etkisiz kılmanın en etkin yolu ise zorbalık, baskı, istikrarsızlık ile beraber, ekonomide, sosyal hayatta, eğitimde, adalet mekanizmasında ve diğer alanlarda devleti kurumsal ve hukuksal olarak geri kalma modunda kurgulamaktır.

Din adına uydurulup dinin kendisiymiş gibi bağlayıcı kabul edilen cahilî, ilkesiz ve ilimle çelişen zanlar, ideolojiler adına uydurulan zandan daha az zararlı değildir.Aristo'dan başlayıp Farabi'ye, Descartes'e, Immanuel Kant'a kadar olan birçok filozofun akıl konusundaki iddiaları ile Kur'an'ın tanımladığı akletme fonksiyonu arasındaki fark çok büyüktür. Bu filozofların birçoğu tarafından akıl, bir taraftan bilginin kaynağı olarak tanımlanırken diğer taraftan salt aklın bizzat kendisinin bir bilgi formatında özellik taşıdığı iddia edilmiştir. Kur'an'da ise akletme faaliyeti, temelde ilim malzemesini kullanmak şartına bağlı bir fonksiyon olarak tanımlanmıştır.Adalet nasıl “delil” ile kaimse, Akletmek de “ilim” ile kaimdir.

Kapat