Eğitimin Mutfağından Sahnesine Eğitim ve Gelişim Yönetimi

Stok Kodu:
9786258259537
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
227
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%10 indirimli
250,00TL
225,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 23,93TL
Havale/EFT ile: 220,50TL
Temin süresi 6 gündür.
9786258259537
642100
Eğitimin Mutfağından Sahnesine Eğitim ve Gelişim Yönetimi
Eğitimin Mutfağından Sahnesine Eğitim ve Gelişim Yönetimi
225.00

Temel Kavramlar ve Terimler

Yetişkin Eğitimi

Yetişkinlerin Öğrenme Prensipleri

Eğitim ve Gelişimin Tarihçesi

Eğitim 4.0

Eğitim İle Organizasyonel Gelişim İlişkisi

Eğitim İle Kurum Kültürü İlişkisi

Öğrenme

Nasıl Öğreniriz?

Öğrenme Kuramları

Öğrenme Stilleri

Öğretim Tasarım Modelleri

ADDIE Modeli

Eğitim İhtiyaç Analizi

Öğretim Tasarımı

Tasarım Odaklı Düşünme

Eğitim ve Gelişim Stratejisi

Öğretim Yaklaşımları, Yöntemleri ve Teknikleri

İçeriğin Düzenlenmesi ve İçerik Türleri

Geliştirme

Öğrenme Yönetim Sistemi

Çoklu Ortam

Yapay Zekâ

Makine Öğrenmesi

Sanal Gerçeklik

Artırılmış Gerçeklik

Uygulama

Öğrenme Deneyimi

Öğrenme Atmosferi Yaratmak

Uzaktan Öğretim

Hibrit (Karma) Öğretim

Eğitmenin Rolü

Etkin Sunum Teknikleri

Grup Dinamikleri

Buz Kırıcılar ve Isınma Oyunları

Oturma Düzeni

Ölçme ve Değerlendirme

Kırkpatrıck Değerlendirme Modeli

ROI Modeli

Öğrenme Analitiği

Öğrenme Modelleri

Öğreterek Öğrenme (Protege Etkisi)

Feynman Aktarım Tekniği

4MAT Öğrenme Modeli

Vark Teorisi

Bloom Taksonomisi

Gagne’nin Öğretim Modeli

Öğrenmeyi Öğrenmek

Aktif Öğrenme ve Pasif Öğrenme

Beyin Temelli Öğrenme

Sosyal Öğrenme

Yaşam Boyu Öğrenme

Bütünsel Öğrenme

Deneyimsel Öğrenme

Tam Öğrenme

Olumsuz Pekiştirme

Kişiselleştirilmiş Öğrenme

5E Modeli

Dönüşümsel Öğrenme

Kanıt Temelli Öğrenme

Çoklu Zekâ Kuramı

Kuantum Öğrenme

Proje Tabanlı Öğrenme

Ters Yüz Öğrenme

Yeterlik Temelli Öğrenme

Kavram Haritaları

Zihin Haritaları

Yüzde Seksen Beş Kuralı

Öğrendiğini Unutmak

Mikro Öğrenme

Eğitim ve Gelişim Yönetimi

Yönetim Karesi

Yeni Beceriler ve Yetkinlikler

Oyunlaştırma

Öğrenen Organizasyonlar

Kurumsal Akademi

İç Eğitmenlik

Eğitim ve Gelişimde Yeni Değerler İle Trendler

Eğitim ve Gelişim Bütçesi

Eğitim Talebi

Eğitim Planlama

Eğitim Operasyon Yönetimi

Eğitim Proje Yönetimi

Günümüz Liderlik Anlayışı

İş Birlikli Öğrenme

70-20-10 Kuralı

10.000 Saat Kuralı

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 225,00    225,00   
3 81,96    245,88   
6 43,27    259,63   
9 30,38    273,40   
12 23,93    287,12   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 225,00    225,00   
3 81,96    245,88   
6 43,27    259,63   
9 30,38    273,40   
12 23,93    287,12   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 225,00    225,00   
3 81,96    245,88   
6 43,27    259,63   
9 30,38    273,40   
12 23,93    287,12   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 225,00    225,00   
3 81,96    245,88   
6 43,27    259,63   
9 30,38    273,40   
12 23,93    287,12   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 225,00    225,00   
3 81,96    245,88   
6 43,27    259,63   
9 30,38    273,40   
12 23,93    287,12   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 225,00    225,00   
3 81,96    245,88   
6 43,27    259,63   
9 30,38    273,40   
12 23,93    287,12   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 225,00    225,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Temel Kavramlar ve Terimler

Yetişkin Eğitimi

Yetişkinlerin Öğrenme Prensipleri

Eğitim ve Gelişimin Tarihçesi

Eğitim 4.0

Eğitim İle Organizasyonel Gelişim İlişkisi

Eğitim İle Kurum Kültürü İlişkisi

Öğrenme

Nasıl Öğreniriz?

Öğrenme Kuramları

Öğrenme Stilleri

Öğretim Tasarım Modelleri

ADDIE Modeli

Eğitim İhtiyaç Analizi

Öğretim Tasarımı

Tasarım Odaklı Düşünme

Eğitim ve Gelişim Stratejisi

Öğretim Yaklaşımları, Yöntemleri ve Teknikleri

İçeriğin Düzenlenmesi ve İçerik Türleri

Geliştirme

Öğrenme Yönetim Sistemi

Çoklu Ortam

Yapay Zekâ

Makine Öğrenmesi

Sanal Gerçeklik

Artırılmış Gerçeklik

Uygulama

Öğrenme Deneyimi

Öğrenme Atmosferi Yaratmak

Uzaktan Öğretim

Hibrit (Karma) Öğretim

Eğitmenin Rolü

Etkin Sunum Teknikleri

Grup Dinamikleri

Buz Kırıcılar ve Isınma Oyunları

Oturma Düzeni

Ölçme ve Değerlendirme

Kırkpatrıck Değerlendirme Modeli

ROI Modeli

Öğrenme Analitiği

Öğrenme Modelleri

Öğreterek Öğrenme (Protege Etkisi)

Feynman Aktarım Tekniği

4MAT Öğrenme Modeli

Vark Teorisi

Bloom Taksonomisi

Gagne’nin Öğretim Modeli

Öğrenmeyi Öğrenmek

Aktif Öğrenme ve Pasif Öğrenme

Beyin Temelli Öğrenme

Sosyal Öğrenme

Yaşam Boyu Öğrenme

Bütünsel Öğrenme

Deneyimsel Öğrenme

Tam Öğrenme

Olumsuz Pekiştirme

Kişiselleştirilmiş Öğrenme

5E Modeli

Dönüşümsel Öğrenme

Kanıt Temelli Öğrenme

Çoklu Zekâ Kuramı

Kuantum Öğrenme

Proje Tabanlı Öğrenme

Ters Yüz Öğrenme

Yeterlik Temelli Öğrenme

Kavram Haritaları

Zihin Haritaları

Yüzde Seksen Beş Kuralı

Öğrendiğini Unutmak

Mikro Öğrenme

Eğitim ve Gelişim Yönetimi

Yönetim Karesi

Yeni Beceriler ve Yetkinlikler

Oyunlaştırma

Öğrenen Organizasyonlar

Kurumsal Akademi

İç Eğitmenlik

Eğitim ve Gelişimde Yeni Değerler İle Trendler

Eğitim ve Gelişim Bütçesi

Eğitim Talebi

Eğitim Planlama

Eğitim Operasyon Yönetimi

Eğitim Proje Yönetimi

Günümüz Liderlik Anlayışı

İş Birlikli Öğrenme

70-20-10 Kuralı

10.000 Saat Kuralı

Kapat