Şüphesiz ki Şeyhulislam İbn Teymiyye'nin te'lif ettiği el-Akidetu'l - Vasıtıyye, ehl-i sünnet ve ve'l-cemaat akidesini dile getiren eserler arasında anlaşılması en kolay; ifadeleri en açık, delil getirmesi en doğru ve söz dizisi de en kısa olanlardandır. Bu akide, yazıldığından bu güne kadar Müslümanlar arasında büyük bir kabule mazhar olmuştur. İlim talebeleri ve incelemelerde bulunanlar bunu büyük bir beğeniyle karşılamış, incelemiş, sonra da okutmuşlardır. Ardı ardına nesiller bu akide metnini ezberlemişlerdir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 375,00 | 375,00 |
3 | 136,60 | 409,80 |
6 | 72,12 | 432,71 |
9 | 50,63 | 455,66 |
12 | 39,88 | 478,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 375,00 | 375,00 |
3 | 136,60 | 409,80 |
6 | 72,12 | 432,71 |
9 | 50,63 | 455,66 |
12 | 39,88 | 478,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 375,00 | 375,00 |
3 | 136,60 | 409,80 |
6 | 72,12 | 432,71 |
9 | 50,63 | 455,66 |
12 | 39,88 | 478,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 375,00 | 375,00 |
3 | 136,60 | 409,80 |
6 | 72,12 | 432,71 |
9 | 50,63 | 455,66 |
12 | 39,88 | 478,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 375,00 | 375,00 |
3 | 136,60 | 409,80 |
6 | 72,12 | 432,71 |
9 | 50,63 | 455,66 |
12 | 39,88 | 478,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 375,00 | 375,00 |
3 | 136,60 | 409,80 |
6 | 72,12 | 432,71 |
9 | 50,63 | 455,66 |
12 | 39,88 | 478,54 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 375,00 | 375,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Şüphesiz ki Şeyhulislam İbn Teymiyye'nin te'lif ettiği el-Akidetu'l - Vasıtıyye, ehl-i sünnet ve ve'l-cemaat akidesini dile getiren eserler arasında anlaşılması en kolay; ifadeleri en açık, delil getirmesi en doğru ve söz dizisi de en kısa olanlardandır. Bu akide, yazıldığından bu güne kadar Müslümanlar arasında büyük bir kabule mazhar olmuştur. İlim talebeleri ve incelemelerde bulunanlar bunu büyük bir beğeniyle karşılamış, incelemiş, sonra da okutmuşlardır. Ardı ardına nesiller bu akide metnini ezberlemişlerdir.