Mehmet Narlı'nın anlatımıyla Gidenler Gidenler: “Cemal Şakar'ın öyküleri daha çok ‘an'ın içindeki yalnızlığı, sorgulamayı, anlam arayışını aktarsalar da, karamsar değildirler ve okurları boşluğa açılan bir kapının önünde bırakmazlar. Modern insanı anlatırlar ama bu modern insanlar, korkuların ölüme çalan yüzünde duran kişiler değildirler. Zaman zaman öykü özneleri kendi üzerlerine kapanırlarsa da, öykünün sonuna doğru bir ses, sanki okura şöyle seslenir: ‘İçini karartma, beraberce düşünmüş olduk ve bu düşünüş birbirimizi tanımamız içindir.'”
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,00 | 102,00 |
3 | 37,16 | 111,47 |
6 | 19,62 | 117,70 |
9 | 13,77 | 123,94 |
12 | 10,85 | 130,16 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,00 | 102,00 |
3 | 37,16 | 111,47 |
6 | 19,62 | 117,70 |
9 | 13,77 | 123,94 |
12 | 10,85 | 130,16 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,00 | 102,00 |
3 | 37,16 | 111,47 |
6 | 19,62 | 117,70 |
9 | 13,77 | 123,94 |
12 | 10,85 | 130,16 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,00 | 102,00 |
3 | 37,16 | 111,47 |
6 | 19,62 | 117,70 |
9 | 13,77 | 123,94 |
12 | 10,85 | 130,16 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,00 | 102,00 |
3 | 37,16 | 111,47 |
6 | 19,62 | 117,70 |
9 | 13,77 | 123,94 |
12 | 10,85 | 130,16 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,00 | 102,00 |
3 | 37,16 | 111,47 |
6 | 19,62 | 117,70 |
9 | 13,77 | 123,94 |
12 | 10,85 | 130,16 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,00 | 102,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Mehmet Narlı'nın anlatımıyla Gidenler Gidenler: “Cemal Şakar'ın öyküleri daha çok ‘an'ın içindeki yalnızlığı, sorgulamayı, anlam arayışını aktarsalar da, karamsar değildirler ve okurları boşluğa açılan bir kapının önünde bırakmazlar. Modern insanı anlatırlar ama bu modern insanlar, korkuların ölüme çalan yüzünde duran kişiler değildirler. Zaman zaman öykü özneleri kendi üzerlerine kapanırlarsa da, öykünün sonuna doğru bir ses, sanki okura şöyle seslenir: ‘İçini karartma, beraberce düşünmüş olduk ve bu düşünüş birbirimizi tanımamız içindir.'”