Çekilen bunca acı, bunca çile neden ağartmasın gecemizi? Şiir, umuda kapı açan en güçlü silahımız değil mi?
Arzu K. Ayçiçek umudun dostu olan ozan: Kara gözlerinde ışıldayan, bizi güneşli yarınlara kavuşturacak olan umudun!
Üstümüze çekelim umudun örtüsünü. Umudun şiirini kuşanıp yarınlara doğru yürüyelim.
-Mustafa Şerif Onaran-
Haziran kokulu bir sabah imge/dizesini sevdim doğrusu. Arzu Ayçiçek şiiri böyle olmalı: ne bir fazla ne bir eksik. Bu kadarla yetinmeli demiyorum kuşkusuz. Bu işte: mükemmeli buldum, yeter demek yok çünkü.
-Hüseyin Atabaş-
Arzu K. Ayçiçek, saçları kar kokulu bir kadın'ın örselenmiş ömrünü dizelere dökerken, Yalnızlığın Teninden adını veriyor şiirine. Ayçiçek'in farklı şiirlerinde yer alan bu üç imgenin, üçünün de güçlü bir şiirsel tadla, zengin bir gönderme alanı, üstelik de birbiriyle bütünleşen bir anlam alanı oluşturduğunu görüyoruz.
-M. Mahzun Doğan-
Arzu K. Ayçiçek, Türkiye şiir metropolünün dışında. Ankara'da yaşayan bir şair. Günümüz Türk şiirine yeni bir dalga olarak girmekte olan kız/kadın şairler kuşağını önceleyen ve sayıları birkaçı geçmeyen şairlerden biri. Aynı kuşaktan sayılabilecek o birkaç ad da şunlar: Nilgün Marmara, Günseli İnal, Gülsüm Cengiz vb.
-Fikret Demirağ-
Ayçiçek, yaşama çok yönlü olarak bakıyor. Tüm varlıklara duyarlı ve lirik bir tonla yaklaşıyor. Dizelerini, ele aldığı konuların akışına göre kuruyor. Dili duru ve yalındır. Genellikle bağlamların ilk dizesinde özgün bir yargı sergileyip öteki dizelerde onun açımlamalarını yapıyor. Devrik ve eksiltili tümcelerle şiir kurgusuna uyumlu bir akış sağlamıştır. İmgelerini ise duyarlığına uygun bir yapıda kullanıyor.
-Mehmet Aydın-
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75,00 | 75,00 |
3 | 27,32 | 81,96 |
6 | 14,42 | 86,54 |
9 | 10,13 | 91,13 |
12 | 7,98 | 95,71 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75,00 | 75,00 |
3 | 27,32 | 81,96 |
6 | 14,42 | 86,54 |
9 | 10,13 | 91,13 |
12 | 7,98 | 95,71 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75,00 | 75,00 |
3 | 27,32 | 81,96 |
6 | 14,42 | 86,54 |
9 | 10,13 | 91,13 |
12 | 7,98 | 95,71 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75,00 | 75,00 |
3 | 27,32 | 81,96 |
6 | 14,42 | 86,54 |
9 | 10,13 | 91,13 |
12 | 7,98 | 95,71 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75,00 | 75,00 |
3 | 27,32 | 81,96 |
6 | 14,42 | 86,54 |
9 | 10,13 | 91,13 |
12 | 7,98 | 95,71 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75,00 | 75,00 |
3 | 27,32 | 81,96 |
6 | 14,42 | 86,54 |
9 | 10,13 | 91,13 |
12 | 7,98 | 95,71 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 75,00 | 75,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Çekilen bunca acı, bunca çile neden ağartmasın gecemizi? Şiir, umuda kapı açan en güçlü silahımız değil mi?
Arzu K. Ayçiçek umudun dostu olan ozan: Kara gözlerinde ışıldayan, bizi güneşli yarınlara kavuşturacak olan umudun!
Üstümüze çekelim umudun örtüsünü. Umudun şiirini kuşanıp yarınlara doğru yürüyelim.
-Mustafa Şerif Onaran-
Haziran kokulu bir sabah imge/dizesini sevdim doğrusu. Arzu Ayçiçek şiiri böyle olmalı: ne bir fazla ne bir eksik. Bu kadarla yetinmeli demiyorum kuşkusuz. Bu işte: mükemmeli buldum, yeter demek yok çünkü.
-Hüseyin Atabaş-
Arzu K. Ayçiçek, saçları kar kokulu bir kadın'ın örselenmiş ömrünü dizelere dökerken, Yalnızlığın Teninden adını veriyor şiirine. Ayçiçek'in farklı şiirlerinde yer alan bu üç imgenin, üçünün de güçlü bir şiirsel tadla, zengin bir gönderme alanı, üstelik de birbiriyle bütünleşen bir anlam alanı oluşturduğunu görüyoruz.
-M. Mahzun Doğan-
Arzu K. Ayçiçek, Türkiye şiir metropolünün dışında. Ankara'da yaşayan bir şair. Günümüz Türk şiirine yeni bir dalga olarak girmekte olan kız/kadın şairler kuşağını önceleyen ve sayıları birkaçı geçmeyen şairlerden biri. Aynı kuşaktan sayılabilecek o birkaç ad da şunlar: Nilgün Marmara, Günseli İnal, Gülsüm Cengiz vb.
-Fikret Demirağ-
Ayçiçek, yaşama çok yönlü olarak bakıyor. Tüm varlıklara duyarlı ve lirik bir tonla yaklaşıyor. Dizelerini, ele aldığı konuların akışına göre kuruyor. Dili duru ve yalındır. Genellikle bağlamların ilk dizesinde özgün bir yargı sergileyip öteki dizelerde onun açımlamalarını yapıyor. Devrik ve eksiltili tümcelerle şiir kurgusuna uyumlu bir akış sağlamıştır. İmgelerini ise duyarlığına uygun bir yapıda kullanıyor.
-Mehmet Aydın-