Grafik Sanat Olarak Sinema Sinemada Temsil Kuramı

Stok Kodu:
9789755537221
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
320
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-06
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%20 indirimli
440,00TL
352,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 37,43TL
Havale/EFT ile: 344,96TL
Temin süresi 6 gündür.
9789755537221
449568
Grafik Sanat Olarak Sinema
Grafik Sanat Olarak Sinema Sinemada Temsil Kuramı
352.00

Sevgili Volodya,

Son beş senedir yönetiminde olduğum GIK (Devlet Sinematografi Enstitüsü) yönetmenler fakültesinde kullanılan film prodüksiyonunda sanatsal sorunlara yaklaşım yöntemlerinin, şimdilerde kameraman fakültesinin de açılmış olması nedeniyle genişlemesinden mutluluk duydum. Kitabının bana adanmasını gönülden kabul ediyorum.

Sanat sorunları olarak ele alınan kameramanlık işindeki belli sorunları açıklığa kavuşturmadaki ilk adımları atma çabanı takdir ediyorum. Bu şekilde “October” ve “The General Line” yapımlarımda ikinci kameraman olarak çalışmalarından elde ettiğin müthiş deneyim ve ayrıca son iki senede birinci kameraman olarak kendi başarılarından parlak bir şekilde faydalanıyorsun.

Kitabının kıymetini ve kameramanlık işini sanatçılık olarak gören herkesin gösterdiği ilgiyi gün yüzüne çıkartan şey ortaya koyduğumuz ve dünyada bir ilk olan Film Üniversitemizde yeşertmeye çalıştığımız ciddi ve bilimsel yaklaşımlarla birlikte bu deneyimdir. Kendisine tutamac (eski kamera teknolojisi) çeviren adama bu şekilde hitap etmek ona en adil, en doğru veen kullanışlı şekilde bakmanın da tek yoludur. Bu tutum kitabına karakterini vermiş ve tipik burjuva konsepti olan sanata bireysel yaklaşımla kuvvetli bir şekilde çelişen bizim tipik Sovyet yaratım yöntemlerimizden olan sanatsal kolektivizmin ya da “takım işi” ilkesinin bir sonucu olarak ortaya çıkmıştır. Sovyet sinemamız tarihinde en parlak başarıları yaratıcı işbirliğinin builkesine borçluyuz.

Kitabın çok büyük başarılar elde etmesini temenni ederim.

- Sergei Eisenstein

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 352,00    352,00   
3 128,22    384,67   
6 67,70    406,17   
9 47,52    427,72   
12 37,43    449,19   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 352,00    352,00   
3 128,22    384,67   
6 67,70    406,17   
9 47,52    427,72   
12 37,43    449,19   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 352,00    352,00   
3 128,22    384,67   
6 67,70    406,17   
9 47,52    427,72   
12 37,43    449,19   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 352,00    352,00   
3 128,22    384,67   
6 67,70    406,17   
9 47,52    427,72   
12 37,43    449,19   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 352,00    352,00   
3 128,22    384,67   
6 67,70    406,17   
9 47,52    427,72   
12 37,43    449,19   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 352,00    352,00   
3 128,22    384,67   
6 67,70    406,17   
9 47,52    427,72   
12 37,43    449,19   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 352,00    352,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Sevgili Volodya,

Son beş senedir yönetiminde olduğum GIK (Devlet Sinematografi Enstitüsü) yönetmenler fakültesinde kullanılan film prodüksiyonunda sanatsal sorunlara yaklaşım yöntemlerinin, şimdilerde kameraman fakültesinin de açılmış olması nedeniyle genişlemesinden mutluluk duydum. Kitabının bana adanmasını gönülden kabul ediyorum.

Sanat sorunları olarak ele alınan kameramanlık işindeki belli sorunları açıklığa kavuşturmadaki ilk adımları atma çabanı takdir ediyorum. Bu şekilde “October” ve “The General Line” yapımlarımda ikinci kameraman olarak çalışmalarından elde ettiğin müthiş deneyim ve ayrıca son iki senede birinci kameraman olarak kendi başarılarından parlak bir şekilde faydalanıyorsun.

Kitabının kıymetini ve kameramanlık işini sanatçılık olarak gören herkesin gösterdiği ilgiyi gün yüzüne çıkartan şey ortaya koyduğumuz ve dünyada bir ilk olan Film Üniversitemizde yeşertmeye çalıştığımız ciddi ve bilimsel yaklaşımlarla birlikte bu deneyimdir. Kendisine tutamac (eski kamera teknolojisi) çeviren adama bu şekilde hitap etmek ona en adil, en doğru veen kullanışlı şekilde bakmanın da tek yoludur. Bu tutum kitabına karakterini vermiş ve tipik burjuva konsepti olan sanata bireysel yaklaşımla kuvvetli bir şekilde çelişen bizim tipik Sovyet yaratım yöntemlerimizden olan sanatsal kolektivizmin ya da “takım işi” ilkesinin bir sonucu olarak ortaya çıkmıştır. Sovyet sinemamız tarihinde en parlak başarıları yaratıcı işbirliğinin builkesine borçluyuz.

Kitabın çok büyük başarılar elde etmesini temenni ederim.

- Sergei Eisenstein

Kapat