Bu Kitapta Yer Alan Konular Aşağıdaki Şekildedir;
• Romantik Dönem Bestecilerinden Charles Camille Saint Saens’in Op.166 Obua Ve Piyano İçin Yazdığı Sonatın İncelenmesi
• Klasik Gitar Eğitiminde Algısal Öğrenme Süreçleri
• Duygu Ve Düşünce Bağlamında Anıt Heykel: Kavramsal Çerçeve Ve Sınıflandırma
• Kırım Tatar Dans Müziklerinin İncelenmesi
• Post-Truth Çağında Efemeranın Çağdaş Sanatta Kullanımı: Chrıstıan Boltanskı Ve Gülsün Karamustafa Örneği
• Hayvan, Tahnit, Sanatçılar Ve Yapıtları
• Transkripsiyon, Redüksiyon Ve Adaptasyon Terimlerinin Anlamsal Ve Yöntemsel Açıdan Değerlendirilmesi
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,40 | 197,40 |
3 | 71,91 | 215,72 |
6 | 37,96 | 227,78 |
9 | 26,65 | 239,86 |
12 | 20,99 | 251,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,40 | 197,40 |
3 | 71,91 | 215,72 |
6 | 37,96 | 227,78 |
9 | 26,65 | 239,86 |
12 | 20,99 | 251,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,40 | 197,40 |
3 | 71,91 | 215,72 |
6 | 37,96 | 227,78 |
9 | 26,65 | 239,86 |
12 | 20,99 | 251,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,40 | 197,40 |
3 | 71,91 | 215,72 |
6 | 37,96 | 227,78 |
9 | 26,65 | 239,86 |
12 | 20,99 | 251,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,40 | 197,40 |
3 | 71,91 | 215,72 |
6 | 37,96 | 227,78 |
9 | 26,65 | 239,86 |
12 | 20,99 | 251,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,40 | 197,40 |
3 | 71,91 | 215,72 |
6 | 37,96 | 227,78 |
9 | 26,65 | 239,86 |
12 | 20,99 | 251,90 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 197,40 | 197,40 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Bu Kitapta Yer Alan Konular Aşağıdaki Şekildedir;
• Romantik Dönem Bestecilerinden Charles Camille Saint Saens’in Op.166 Obua Ve Piyano İçin Yazdığı Sonatın İncelenmesi
• Klasik Gitar Eğitiminde Algısal Öğrenme Süreçleri
• Duygu Ve Düşünce Bağlamında Anıt Heykel: Kavramsal Çerçeve Ve Sınıflandırma
• Kırım Tatar Dans Müziklerinin İncelenmesi
• Post-Truth Çağında Efemeranın Çağdaş Sanatta Kullanımı: Chrıstıan Boltanskı Ve Gülsün Karamustafa Örneği
• Hayvan, Tahnit, Sanatçılar Ve Yapıtları
• Transkripsiyon, Redüksiyon Ve Adaptasyon Terimlerinin Anlamsal Ve Yöntemsel Açıdan Değerlendirilmesi