“…Hakikatler çatışması zamana ve mekâna özgü olarak gelişimini sürdürmüştür. Çarpıtılmış çok tanrılı devletli-düzenin hakikat
örgüsüne karşı gelişen Zerdüşti, Akhenatoncu, İbrahimi, Musevi, İsevi, Muhammedi, tek tanrıcı dinlerin ilk çıkışlarında if–
ade bulan amaçları, alternatif hakikat arayışını ifade etmiştir. Örneğin, Hint-Brahman kas sisteminin zihniyette sosyo-kültürel
yaşamını reddeden, kent mekânını bırakıp alternatif yaşam biçimi olarak ormanı/doğayı seçip çileciliğe başlayan Upanishadçı
gelenek, böyledir.
Roma devletçi-düzenin lüksüne karşı sade-mütevazı yaşamı esas alıp amaçları doğrultusunda dağların doruk–
larında alternatif düzenini sürdüren İsevi-Havari duruş, benzerdir. İslam’ın devletleştirilip yozlaştırılmasına karşı olarak gelişen
Tasavvuf ekoller, Mutezileler, Sufistler ve Mevlevilerde somutlaşan evliyaca yaşam geleneği, özünde hakikat mücadelesidir…!
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157,50 | 157,50 |
3 | 57,37 | 172,12 |
6 | 30,29 | 181,74 |
9 | 21,26 | 191,38 |
12 | 16,75 | 200,99 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157,50 | 157,50 |
3 | 57,37 | 172,12 |
6 | 30,29 | 181,74 |
9 | 21,26 | 191,38 |
12 | 16,75 | 200,99 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157,50 | 157,50 |
3 | 57,37 | 172,12 |
6 | 30,29 | 181,74 |
9 | 21,26 | 191,38 |
12 | 16,75 | 200,99 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157,50 | 157,50 |
3 | 57,37 | 172,12 |
6 | 30,29 | 181,74 |
9 | 21,26 | 191,38 |
12 | 16,75 | 200,99 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157,50 | 157,50 |
3 | 57,37 | 172,12 |
6 | 30,29 | 181,74 |
9 | 21,26 | 191,38 |
12 | 16,75 | 200,99 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157,50 | 157,50 |
3 | 57,37 | 172,12 |
6 | 30,29 | 181,74 |
9 | 21,26 | 191,38 |
12 | 16,75 | 200,99 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157,50 | 157,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
“…Hakikatler çatışması zamana ve mekâna özgü olarak gelişimini sürdürmüştür. Çarpıtılmış çok tanrılı devletli-düzenin hakikat
örgüsüne karşı gelişen Zerdüşti, Akhenatoncu, İbrahimi, Musevi, İsevi, Muhammedi, tek tanrıcı dinlerin ilk çıkışlarında if–
ade bulan amaçları, alternatif hakikat arayışını ifade etmiştir. Örneğin, Hint-Brahman kas sisteminin zihniyette sosyo-kültürel
yaşamını reddeden, kent mekânını bırakıp alternatif yaşam biçimi olarak ormanı/doğayı seçip çileciliğe başlayan Upanishadçı
gelenek, böyledir.
Roma devletçi-düzenin lüksüne karşı sade-mütevazı yaşamı esas alıp amaçları doğrultusunda dağların doruk–
larında alternatif düzenini sürdüren İsevi-Havari duruş, benzerdir. İslam’ın devletleştirilip yozlaştırılmasına karşı olarak gelişen
Tasavvuf ekoller, Mutezileler, Sufistler ve Mevlevilerde somutlaşan evliyaca yaşam geleneği, özünde hakikat mücadelesidir…!