“Hakk-Hakikat”, kanı ve inanç değil; Tanrı ile canlı ahlaki bir ilişki (iman) ve insanlarla adalet ve merhamet ilişkisi olarak tavır, tutum, etmek, yapmak, yapmamak, etmemek, çekinmektir. Bu süreçler, fazla tekin olmayan; teyakkuzda-tetikte olmayı, uykusuz olmayı gerektiren endişeli süreçlerdir. İman konusu olarak “Var” olan Allah; olacak olan olarak Ahiret; olması gereken olarak da Ahlaktır. İman alanı olarak” Ğayb”; ahlak alanı olarak da “Şehadet” alemleridir. İnsanın hakikatle ilişkisi, dogmatik/taklitçi, cahil müminlerin sandığı gibi, tekrara-ezbere dayanmaz; bin bir türlüdür.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192,50 | 192,50 |
3 | 70,12 | 210,36 |
6 | 37,02 | 222,13 |
9 | 25,99 | 233,91 |
12 | 20,47 | 245,65 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192,50 | 192,50 |
3 | 70,12 | 210,36 |
6 | 37,02 | 222,13 |
9 | 25,99 | 233,91 |
12 | 20,47 | 245,65 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192,50 | 192,50 |
3 | 70,12 | 210,36 |
6 | 37,02 | 222,13 |
9 | 25,99 | 233,91 |
12 | 20,47 | 245,65 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192,50 | 192,50 |
3 | 70,12 | 210,36 |
6 | 37,02 | 222,13 |
9 | 25,99 | 233,91 |
12 | 20,47 | 245,65 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192,50 | 192,50 |
3 | 70,12 | 210,36 |
6 | 37,02 | 222,13 |
9 | 25,99 | 233,91 |
12 | 20,47 | 245,65 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192,50 | 192,50 |
3 | 70,12 | 210,36 |
6 | 37,02 | 222,13 |
9 | 25,99 | 233,91 |
12 | 20,47 | 245,65 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 192,50 | 192,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
“Hakk-Hakikat”, kanı ve inanç değil; Tanrı ile canlı ahlaki bir ilişki (iman) ve insanlarla adalet ve merhamet ilişkisi olarak tavır, tutum, etmek, yapmak, yapmamak, etmemek, çekinmektir. Bu süreçler, fazla tekin olmayan; teyakkuzda-tetikte olmayı, uykusuz olmayı gerektiren endişeli süreçlerdir. İman konusu olarak “Var” olan Allah; olacak olan olarak Ahiret; olması gereken olarak da Ahlaktır. İman alanı olarak” Ğayb”; ahlak alanı olarak da “Şehadet” alemleridir. İnsanın hakikatle ilişkisi, dogmatik/taklitçi, cahil müminlerin sandığı gibi, tekrara-ezbere dayanmaz; bin bir türlüdür.