Bize göre armağankitapları, anı yazılarından da ilmek alarak armağan sahibinin düşünce dünyasını, alanındaki fikriyatını yansıtabilmelidir. Katıldığı, katılmadığıgörüşler ve varsa katkıları, onun için yapılmış eserden izlenebilmelidir.Katıldığı fikrî tartışmalar, kendisine yöneltilmiş ilmî eleştirilergörülebilmelidir. Mesela halkbilimci ise, mensubu olduğu bir ekol, o mektepleyaşadığı fikir ayrılıklarını okuyucu yeni nesiller takip edebilmelidir. Biliminsanının yayın hayatı bu noktaya az çok açıklık getirebilir. Yönettiği tezlerde fikir verebilir. Bize göre bununla yetinilmeyip, anı sahibi kimse, kuşağınınhalkbilimcilerince incelendiği zaman, o kuşağın halkbilimcilerininçalışmalarından hareketle, halkbilimcinin bakış açısıyla ülkenin fikir vekültür hayatının resmi çekilebilmiş olmalı.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
3 | 43,71 | 131,14 |
6 | 23,08 | 138,47 |
9 | 16,20 | 145,81 |
12 | 12,76 | 153,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
3 | 43,71 | 131,14 |
6 | 23,08 | 138,47 |
9 | 16,20 | 145,81 |
12 | 12,76 | 153,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
3 | 43,71 | 131,14 |
6 | 23,08 | 138,47 |
9 | 16,20 | 145,81 |
12 | 12,76 | 153,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
3 | 43,71 | 131,14 |
6 | 23,08 | 138,47 |
9 | 16,20 | 145,81 |
12 | 12,76 | 153,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
3 | 43,71 | 131,14 |
6 | 23,08 | 138,47 |
9 | 16,20 | 145,81 |
12 | 12,76 | 153,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
3 | 43,71 | 131,14 |
6 | 23,08 | 138,47 |
9 | 16,20 | 145,81 |
12 | 12,76 | 153,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 120,00 | 120,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Bize göre armağankitapları, anı yazılarından da ilmek alarak armağan sahibinin düşünce dünyasını, alanındaki fikriyatını yansıtabilmelidir. Katıldığı, katılmadığıgörüşler ve varsa katkıları, onun için yapılmış eserden izlenebilmelidir.Katıldığı fikrî tartışmalar, kendisine yöneltilmiş ilmî eleştirilergörülebilmelidir. Mesela halkbilimci ise, mensubu olduğu bir ekol, o mektepleyaşadığı fikir ayrılıklarını okuyucu yeni nesiller takip edebilmelidir. Biliminsanının yayın hayatı bu noktaya az çok açıklık getirebilir. Yönettiği tezlerde fikir verebilir. Bize göre bununla yetinilmeyip, anı sahibi kimse, kuşağınınhalkbilimcilerince incelendiği zaman, o kuşağın halkbilimcilerininçalışmalarından hareketle, halkbilimcinin bakış açısıyla ülkenin fikir vekültür hayatının resmi çekilebilmiş olmalı.