XX. yüzyılın başlarında insan anlayışında büyük değişiklikler oldu. Bu değişiklikleri yapanlardan biri de Dr. Alfred Adler’dir.
Gerçekten Adler, İnsanı olduğu gibi kendisinin ve başkalarının karşısına çıkardı. İnsanda var olmayanın yarattığı varın yokluğunu belirtti. İnsanın varlığında yer alan her şeyin sürekli olarak ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini gösterdi. İnsanın, ereklilik, üstünlük amacına yaklaşma olanakları ile yaşama gücü, hayat anlayışı arasında bir ilgi bulunduğunu meydana çıkardı. İnsanın varlığında yer alan her şeyin ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini, insanın bütün davranışlarının bu amaçla ilgili bulunduklarını meydana çıkardı.
Kısacası, insanın gerçek kimliğini kendisine tanıttı.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,60 | 98,60 |
3 | 35,92 | 107,75 |
6 | 18,96 | 113,77 |
9 | 13,31 | 119,81 |
12 | 10,49 | 125,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,60 | 98,60 |
3 | 35,92 | 107,75 |
6 | 18,96 | 113,77 |
9 | 13,31 | 119,81 |
12 | 10,49 | 125,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,60 | 98,60 |
3 | 35,92 | 107,75 |
6 | 18,96 | 113,77 |
9 | 13,31 | 119,81 |
12 | 10,49 | 125,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,60 | 98,60 |
3 | 35,92 | 107,75 |
6 | 18,96 | 113,77 |
9 | 13,31 | 119,81 |
12 | 10,49 | 125,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,60 | 98,60 |
3 | 35,92 | 107,75 |
6 | 18,96 | 113,77 |
9 | 13,31 | 119,81 |
12 | 10,49 | 125,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,60 | 98,60 |
3 | 35,92 | 107,75 |
6 | 18,96 | 113,77 |
9 | 13,31 | 119,81 |
12 | 10,49 | 125,82 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 98,60 | 98,60 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
XX. yüzyılın başlarında insan anlayışında büyük değişiklikler oldu. Bu değişiklikleri yapanlardan biri de Dr. Alfred Adler’dir.
Gerçekten Adler, İnsanı olduğu gibi kendisinin ve başkalarının karşısına çıkardı. İnsanda var olmayanın yarattığı varın yokluğunu belirtti. İnsanın varlığında yer alan her şeyin sürekli olarak ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini gösterdi. İnsanın, ereklilik, üstünlük amacına yaklaşma olanakları ile yaşama gücü, hayat anlayışı arasında bir ilgi bulunduğunu meydana çıkardı. İnsanın varlığında yer alan her şeyin ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini, insanın bütün davranışlarının bu amaçla ilgili bulunduklarını meydana çıkardı.
Kısacası, insanın gerçek kimliğini kendisine tanıttı.