İbn Teymiyye’ye Armağan (Ciltli)

Stok Kodu:
9786059612456
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
224
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2019-02
Kapak Türü:
Ciltli
Kağıt Türü:
1. Hamur
Kategori:
%35 indirimli
190,00TL
123,50TL
9786059612456
723674
İbn Teymiyye’ye Armağan (Ciltli)
İbn Teymiyye’ye Armağan (Ciltli)
123.50

İbn Teymiye hakkında bazı Alimlerin sözleri:

Muhammed b. Abdi’l-Berr eş-Şafîi es-Subkî (v. 777) :

“İbni Teymiyye’ye cahil bir kimse ile yanlış kanaat ve görüşlere sahib bir kimseden başkası buğzetmez.”

Ebu Muhammed el-Kasım b. Muhammed:
“Hiçbir hususta arkasından yetişilemeyecek bir imamdı.”

Halefî Bedru’d-Din el-Aynî:

“O, faziletli, maharetli, takvâlı, tertemiz, vera’ sahibi, hadis ve tefsir ilimlerinin süvarisi, fıkıh ve hadis usulü ve fıkıh usulü ilimlerinde gerek anlatımı ve gerek yazımı itibariyle ileri derecede idi. Bid’atçilere karşı çekilmiş yalın kılıçtı.”

Ebu Haccac el-Mizzî (v. 742 h.):
“Allah’ın kitabı ve Rasûlünün sünneti hakkında ondan daha bilgilisini, her ikisine ondan daha çok tabi olanı görmüş değilim.” Bir seferinde de şöyle demiştir: “Dörtyüz yıldan bu yana onun benzeri görülmemiştir.”

İbn Seyyidi’n-Nas (v. 734 h.):

“Ben onu bütün ilimlerde pay sahibi gördüm. Nerdeyse sünnete dair bütün rivayetleri ezberlemişti. Tefsire dair söz söyledi mi bu işin sancağını yüklenmiş olduğu görülürdü. Fıkha dair fetva verdi mi en ileri noktaya ulaşmış olduğu, hadise dair konuştu mu hadis ilim ve rivayetinde oldukça ehil olduğu, mezheb ve fırkalar hakkında konuştu mu bu hususta ondan daha etraflı bilgi sahibi kimsenin görülemediği, onun ilerisinde bu hususların kimse tarafından idrâk edilemediği anlaşılırdı. Onu gören hiçbir göz onun benzerini görmemiştir.”

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 123,50    123,50   
3 44,99    134,96   
6 23,75    142,51   
9 16,67    150,06   
12 13,13    157,60   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 123,50    123,50   
3 44,99    134,96   
6 23,75    142,51   
9 16,67    150,06   
12 13,13    157,60   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 123,50    123,50   
3 44,99    134,96   
6 23,75    142,51   
9 16,67    150,06   
12 13,13    157,60   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 123,50    123,50   
3 44,99    134,96   
6 23,75    142,51   
9 16,67    150,06   
12 13,13    157,60   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 123,50    123,50   
3 44,99    134,96   
6 23,75    142,51   
9 16,67    150,06   
12 13,13    157,60   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 123,50    123,50   
3 44,99    134,96   
6 23,75    142,51   
9 16,67    150,06   
12 13,13    157,60   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 123,50    123,50   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

İbn Teymiye hakkında bazı Alimlerin sözleri:

Muhammed b. Abdi’l-Berr eş-Şafîi es-Subkî (v. 777) :

“İbni Teymiyye’ye cahil bir kimse ile yanlış kanaat ve görüşlere sahib bir kimseden başkası buğzetmez.”

Ebu Muhammed el-Kasım b. Muhammed:
“Hiçbir hususta arkasından yetişilemeyecek bir imamdı.”

Halefî Bedru’d-Din el-Aynî:

“O, faziletli, maharetli, takvâlı, tertemiz, vera’ sahibi, hadis ve tefsir ilimlerinin süvarisi, fıkıh ve hadis usulü ve fıkıh usulü ilimlerinde gerek anlatımı ve gerek yazımı itibariyle ileri derecede idi. Bid’atçilere karşı çekilmiş yalın kılıçtı.”

Ebu Haccac el-Mizzî (v. 742 h.):
“Allah’ın kitabı ve Rasûlünün sünneti hakkında ondan daha bilgilisini, her ikisine ondan daha çok tabi olanı görmüş değilim.” Bir seferinde de şöyle demiştir: “Dörtyüz yıldan bu yana onun benzeri görülmemiştir.”

İbn Seyyidi’n-Nas (v. 734 h.):

“Ben onu bütün ilimlerde pay sahibi gördüm. Nerdeyse sünnete dair bütün rivayetleri ezberlemişti. Tefsire dair söz söyledi mi bu işin sancağını yüklenmiş olduğu görülürdü. Fıkha dair fetva verdi mi en ileri noktaya ulaşmış olduğu, hadise dair konuştu mu hadis ilim ve rivayetinde oldukça ehil olduğu, mezheb ve fırkalar hakkında konuştu mu bu hususta ondan daha etraflı bilgi sahibi kimsenin görülemediği, onun ilerisinde bu hususların kimse tarafından idrâk edilemediği anlaşılırdı. Onu gören hiçbir göz onun benzerini görmemiştir.”

Kapat