Guillaume Apollinaire (1880-1918): Polonyalı bir göçmenle İtalyan bir subayın oğlu olduğu hariç çocukluğu hakkında fazla bilgi yoktur. 20 yaşındayken geldiği Paris’te avantgarde hareketlerin ortasında bulunmuş, şiire yön vermiştir. I. Dünya Savaşı’nda kafasından yaralanmış ve iki sene sonra ölmüştür. İki Kıyının Avaresi, 1900’lerin başında Paris’e ve Paris’in sanat çevresine bir aşk mektubu olmanın yanı sıra zamanın, hayatın durmaksızın değiştirdiği dekora ve aktörlere mütevazı bir saygı duruşudur.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 53,20 | 53,20 |
3 | 19,38 | 58,14 |
6 | 10,23 | 61,39 |
9 | 7,18 | 64,64 |
12 | 5,66 | 67,89 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 53,20 | 53,20 |
3 | 19,38 | 58,14 |
6 | 10,23 | 61,39 |
9 | 7,18 | 64,64 |
12 | 5,66 | 67,89 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 53,20 | 53,20 |
3 | 19,38 | 58,14 |
6 | 10,23 | 61,39 |
9 | 7,18 | 64,64 |
12 | 5,66 | 67,89 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 53,20 | 53,20 |
3 | 19,38 | 58,14 |
6 | 10,23 | 61,39 |
9 | 7,18 | 64,64 |
12 | 5,66 | 67,89 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 53,20 | 53,20 |
3 | 19,38 | 58,14 |
6 | 10,23 | 61,39 |
9 | 7,18 | 64,64 |
12 | 5,66 | 67,89 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 53,20 | 53,20 |
3 | 19,38 | 58,14 |
6 | 10,23 | 61,39 |
9 | 7,18 | 64,64 |
12 | 5,66 | 67,89 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 53,20 | 53,20 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Guillaume Apollinaire (1880-1918): Polonyalı bir göçmenle İtalyan bir subayın oğlu olduğu hariç çocukluğu hakkında fazla bilgi yoktur. 20 yaşındayken geldiği Paris’te avantgarde hareketlerin ortasında bulunmuş, şiire yön vermiştir. I. Dünya Savaşı’nda kafasından yaralanmış ve iki sene sonra ölmüştür. İki Kıyının Avaresi, 1900’lerin başında Paris’e ve Paris’in sanat çevresine bir aşk mektubu olmanın yanı sıra zamanın, hayatın durmaksızın değiştirdiği dekora ve aktörlere mütevazı bir saygı duruşudur.