Medya kullandığı enformasyonla yaşadığımız hayata nüfuz eden en etkili araçlardan biridir. O yüzden ekran bir propaganda alanına dönüşmüştür.
Televizyon haberciliği siyah ekranda örtülü ya da doğrudan propagandanın yapıldığı bir alandır. Televizyonlar ikna ekranlarına dönüşmüştür. Bu nedenle de haber, artık propagandif bir bilgidir; hegemonik düşüncenin aracıdır.
Bu çerçevede “editoryal bağımsızlık” bir yanılsamaya dönüşmüştür.
“İkna Ekranları” kitabı artık haberciliğin etik ve ilkesel sınırlarının dışına çıkan, bu faaliyetin üretim koridorlarında dolaşıyor; editoryal yapının işleyişini ve haber diye sunulan gerçekliği sorguluyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 161,50 | 161,50 |
3 | 58,83 | 176,49 |
6 | 31,06 | 186,35 |
9 | 21,80 | 196,24 |
12 | 17,17 | 206,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 161,50 | 161,50 |
3 | 58,83 | 176,49 |
6 | 31,06 | 186,35 |
9 | 21,80 | 196,24 |
12 | 17,17 | 206,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 161,50 | 161,50 |
3 | 58,83 | 176,49 |
6 | 31,06 | 186,35 |
9 | 21,80 | 196,24 |
12 | 17,17 | 206,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 161,50 | 161,50 |
3 | 58,83 | 176,49 |
6 | 31,06 | 186,35 |
9 | 21,80 | 196,24 |
12 | 17,17 | 206,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 161,50 | 161,50 |
3 | 58,83 | 176,49 |
6 | 31,06 | 186,35 |
9 | 21,80 | 196,24 |
12 | 17,17 | 206,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 161,50 | 161,50 |
3 | 58,83 | 176,49 |
6 | 31,06 | 186,35 |
9 | 21,80 | 196,24 |
12 | 17,17 | 206,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 161,50 | 161,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Medya kullandığı enformasyonla yaşadığımız hayata nüfuz eden en etkili araçlardan biridir. O yüzden ekran bir propaganda alanına dönüşmüştür.
Televizyon haberciliği siyah ekranda örtülü ya da doğrudan propagandanın yapıldığı bir alandır. Televizyonlar ikna ekranlarına dönüşmüştür. Bu nedenle de haber, artık propagandif bir bilgidir; hegemonik düşüncenin aracıdır.
Bu çerçevede “editoryal bağımsızlık” bir yanılsamaya dönüşmüştür.
“İkna Ekranları” kitabı artık haberciliğin etik ve ilkesel sınırlarının dışına çıkan, bu faaliyetin üretim koridorlarında dolaşıyor; editoryal yapının işleyişini ve haber diye sunulan gerçekliği sorguluyor.