"İktisadi Çözülmenin Ahlak ve Zihniyet Dünyası", daha önce yayınlanmamış olan "İktisadi İnhitat Dünyamızın Ahlak ve Zihniyet Meseleleri" adlı kitabın gözden geçirilmiş ikinci baskısıdır. Birçok farklarla beraber çıkış noktası ikisinde de aynıdır: Dış kalıp ve göstergeler (ister kuruluş, ister üretim teknolojisi olarak) ne kadar önemli sayılırsa sayılsınlar, onları yürütecek veya uygulayacak canlı, aktif unsurlarla (insan faktörü ve zihniyeti ile) birleştirilmedikçe fazla bir mana ifade etmezler.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 248,00 | 248,00 |
3 | 90,34 | 271,01 |
6 | 47,69 | 286,17 |
9 | 33,48 | 301,34 |
12 | 26,37 | 316,47 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 248,00 | 248,00 |
3 | 90,34 | 271,01 |
6 | 47,69 | 286,17 |
9 | 33,48 | 301,34 |
12 | 26,37 | 316,47 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 248,00 | 248,00 |
3 | 90,34 | 271,01 |
6 | 47,69 | 286,17 |
9 | 33,48 | 301,34 |
12 | 26,37 | 316,47 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 248,00 | 248,00 |
3 | 90,34 | 271,01 |
6 | 47,69 | 286,17 |
9 | 33,48 | 301,34 |
12 | 26,37 | 316,47 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 248,00 | 248,00 |
3 | 90,34 | 271,01 |
6 | 47,69 | 286,17 |
9 | 33,48 | 301,34 |
12 | 26,37 | 316,47 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 248,00 | 248,00 |
3 | 90,34 | 271,01 |
6 | 47,69 | 286,17 |
9 | 33,48 | 301,34 |
12 | 26,37 | 316,47 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 248,00 | 248,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
"İktisadi Çözülmenin Ahlak ve Zihniyet Dünyası", daha önce yayınlanmamış olan "İktisadi İnhitat Dünyamızın Ahlak ve Zihniyet Meseleleri" adlı kitabın gözden geçirilmiş ikinci baskısıdır. Birçok farklarla beraber çıkış noktası ikisinde de aynıdır: Dış kalıp ve göstergeler (ister kuruluş, ister üretim teknolojisi olarak) ne kadar önemli sayılırsa sayılsınlar, onları yürütecek veya uygulayacak canlı, aktif unsurlarla (insan faktörü ve zihniyeti ile) birleştirilmedikçe fazla bir mana ifade etmezler.