Kuram, Yunanca "theoria" sözcüğünü karşılıyor Türkçe'de... Anlamında "seyretme, spekülasyon, gözleme ve değerlendirme"nin yükü var. Zihnin ve görünün birlikte çabasıyla, bilincin şeylerle ilişkisinde vardığı geçici bir mevzidir kuram. Bu kitap, tam da böylesi bir mevzide durmaktadır. İnsan, iletişim ve toplum arasındaki karmaşık bağlantıların bazılarının değerlendirilebilir olması adına, önceki kuramcıların derin ve kapsamlı çabalarını gözden geçirmektedir. İletişim ve medya çalışmaları alanında çok temel ve her daim güncel tartışma konularını, betimleyici olmak yerine savlayıcı ve analitik bir bakış açısıyla ele alınmaktadır. Entellektüellerce Marksizmin yalnızca üretim ilişkilerinin alnalizinden ibaret sanıldığı bir iklimde, bu çerçeveyle sınırlı kalmayan kavramsal bir derinleşmenin ve zenginleşmenin olanağını okura işaret etmektedir. İnsanları ve şeyleri görmek için çıkılan "theoria" yolculuğunda, iletişimde bugüne kadar görülebilenlerin bir derlemesidir.
İletişim Kuram Kritik, toplumsal iletişim süreçlerinde var olanın ve hakim olanın ne olduğunu sergilemekte; bundan daha iyisinin nasıl gerçekleşebileceğini düşündürmekte; sömürü düzeninin içinde öncelikle sınıfçı, ırkçı ve cinsiyetçi olmayan bir yansıma etiğine tutunarak ayakta kalıp, sonraki kuşaklara daha iyisinin devredebileceğini, bir umut olarak alıkoymaktadır. Bu kitap, dünyadaki türlü iletişim hallerinin içinde kendisini yerleştirilmiş bulan insan içindir, onun kendi halini anlaması içindir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142,40 | 142,40 |
3 | 51,87 | 155,61 |
6 | 27,39 | 164,32 |
9 | 19,23 | 173,03 |
12 | 15,14 | 181,72 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142,40 | 142,40 |
3 | 51,87 | 155,61 |
6 | 27,39 | 164,32 |
9 | 19,23 | 173,03 |
12 | 15,14 | 181,72 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142,40 | 142,40 |
3 | 51,87 | 155,61 |
6 | 27,39 | 164,32 |
9 | 19,23 | 173,03 |
12 | 15,14 | 181,72 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142,40 | 142,40 |
3 | 51,87 | 155,61 |
6 | 27,39 | 164,32 |
9 | 19,23 | 173,03 |
12 | 15,14 | 181,72 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142,40 | 142,40 |
3 | 51,87 | 155,61 |
6 | 27,39 | 164,32 |
9 | 19,23 | 173,03 |
12 | 15,14 | 181,72 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142,40 | 142,40 |
3 | 51,87 | 155,61 |
6 | 27,39 | 164,32 |
9 | 19,23 | 173,03 |
12 | 15,14 | 181,72 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 142,40 | 142,40 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Kuram, Yunanca "theoria" sözcüğünü karşılıyor Türkçe'de... Anlamında "seyretme, spekülasyon, gözleme ve değerlendirme"nin yükü var. Zihnin ve görünün birlikte çabasıyla, bilincin şeylerle ilişkisinde vardığı geçici bir mevzidir kuram. Bu kitap, tam da böylesi bir mevzide durmaktadır. İnsan, iletişim ve toplum arasındaki karmaşık bağlantıların bazılarının değerlendirilebilir olması adına, önceki kuramcıların derin ve kapsamlı çabalarını gözden geçirmektedir. İletişim ve medya çalışmaları alanında çok temel ve her daim güncel tartışma konularını, betimleyici olmak yerine savlayıcı ve analitik bir bakış açısıyla ele alınmaktadır. Entellektüellerce Marksizmin yalnızca üretim ilişkilerinin alnalizinden ibaret sanıldığı bir iklimde, bu çerçeveyle sınırlı kalmayan kavramsal bir derinleşmenin ve zenginleşmenin olanağını okura işaret etmektedir. İnsanları ve şeyleri görmek için çıkılan "theoria" yolculuğunda, iletişimde bugüne kadar görülebilenlerin bir derlemesidir.
İletişim Kuram Kritik, toplumsal iletişim süreçlerinde var olanın ve hakim olanın ne olduğunu sergilemekte; bundan daha iyisinin nasıl gerçekleşebileceğini düşündürmekte; sömürü düzeninin içinde öncelikle sınıfçı, ırkçı ve cinsiyetçi olmayan bir yansıma etiğine tutunarak ayakta kalıp, sonraki kuşaklara daha iyisinin devredebileceğini, bir umut olarak alıkoymaktadır. Bu kitap, dünyadaki türlü iletişim hallerinin içinde kendisini yerleştirilmiş bulan insan içindir, onun kendi halini anlaması içindir.