İlk İnsanlar ve Hz. Adem

Stok Kodu:
9786056378430
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
165
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2013-07
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%20 indirimli
350,00TL
280,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 29,78TL
Havale/EFT ile: 274,40TL
Temin süresi 6 gündür.
9786056378430
506687
İlk İnsanlar ve Hz. Adem
İlk İnsanlar ve Hz. Adem
280.00

Bu kitap yıllar süren araştırmalardan sonra meydana getirilmiş bir kanaatler bütünüdür. Daha doğrusu bu kitap bir tefsir değildir. Biz sadece düşüncemizi izah edebilmek için ayet meallerinden örnekler verdik. Bu durumun Kur'anı şahsi görüşümüzle tefsir etmek anlamına gelmediği aşikardır.
Hz. adem'in ilk insan olduğunu kabullenmek her halükarda insanlığın kardeş evliliğinden çoğaldığına inanmayı gerektirir. Oysa Kur'anda ilk insanın Hz. Adem olduğu ile ilgili bir ifade yoktur. Hakeza insanın ruhlar alemindeki mi sakmın insanın yaraülıştan eşrefi mahlûkat oluşunun aklın insan beynine mal edilmesinin emanetin Hz. adem tarafından yüklenilişinin İsa'nm durumunun ciddi bir sağlamlık testinden geçirildiği söylenemez.
Dünyayı fikren elinde tutan Hıristiyan Müslüman ve Yahudi toplumlarının hemen hepsi Hz. adem konusunda aynı görüşü savunurlar. Elbette biz insanların ortak kanaati durumundaki bu görüşe karşı çıkmanın kolay olmayacağının farkındayız çünkü insan çoğunluğun kanaati aleyhine konuşmaktan korkar. Evet ancak taklidi iman çoğunluğa dayalı bir güven meselesidir. İşte bundan dolayı insanların çoğunluğunun eleştiriye tahammülü olmaz ve insan kendi inançlannın aleyhine olacak hususlarda düşünmeye yanaşmaz.
Fikirsel her iddia her yorum bize göre bir usule göre değerlendirilmeli sağlamlık o usule uygunlukla ölçülmelidir. Dahası böylesi konulara ilgi duyan herkes bu kurala uymalıdır..

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 280,00    280,00   
3 101,99    305,98   
6 53,85    323,09   
9 37,80    340,23   
12 29,78    357,31   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 280,00    280,00   
3 101,99    305,98   
6 53,85    323,09   
9 37,80    340,23   
12 29,78    357,31   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 280,00    280,00   
3 101,99    305,98   
6 53,85    323,09   
9 37,80    340,23   
12 29,78    357,31   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 280,00    280,00   
3 101,99    305,98   
6 53,85    323,09   
9 37,80    340,23   
12 29,78    357,31   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 280,00    280,00   
3 101,99    305,98   
6 53,85    323,09   
9 37,80    340,23   
12 29,78    357,31   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 280,00    280,00   
3 101,99    305,98   
6 53,85    323,09   
9 37,80    340,23   
12 29,78    357,31   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 280,00    280,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Bu kitap yıllar süren araştırmalardan sonra meydana getirilmiş bir kanaatler bütünüdür. Daha doğrusu bu kitap bir tefsir değildir. Biz sadece düşüncemizi izah edebilmek için ayet meallerinden örnekler verdik. Bu durumun Kur'anı şahsi görüşümüzle tefsir etmek anlamına gelmediği aşikardır.
Hz. adem'in ilk insan olduğunu kabullenmek her halükarda insanlığın kardeş evliliğinden çoğaldığına inanmayı gerektirir. Oysa Kur'anda ilk insanın Hz. Adem olduğu ile ilgili bir ifade yoktur. Hakeza insanın ruhlar alemindeki mi sakmın insanın yaraülıştan eşrefi mahlûkat oluşunun aklın insan beynine mal edilmesinin emanetin Hz. adem tarafından yüklenilişinin İsa'nm durumunun ciddi bir sağlamlık testinden geçirildiği söylenemez.
Dünyayı fikren elinde tutan Hıristiyan Müslüman ve Yahudi toplumlarının hemen hepsi Hz. adem konusunda aynı görüşü savunurlar. Elbette biz insanların ortak kanaati durumundaki bu görüşe karşı çıkmanın kolay olmayacağının farkındayız çünkü insan çoğunluğun kanaati aleyhine konuşmaktan korkar. Evet ancak taklidi iman çoğunluğa dayalı bir güven meselesidir. İşte bundan dolayı insanların çoğunluğunun eleştiriye tahammülü olmaz ve insan kendi inançlannın aleyhine olacak hususlarda düşünmeye yanaşmaz.
Fikirsel her iddia her yorum bize göre bir usule göre değerlendirilmeli sağlamlık o usule uygunlukla ölçülmelidir. Dahası böylesi konulara ilgi duyan herkes bu kurala uymalıdır..

Kapat