İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim

Stok Kodu:
9786258499803
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
224
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022-12
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%10 indirimli
210,00TL
189,00TL
Havale/EFT ile: 185,22TL
9786258499803
936152
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim
İlkokulda Eğitsel Dijital Oyunlarla Öğretim
189.00

Oyun…İnsanlık tarihi kadar eski, güncelliğini ve önemi kaybetmeyen bir kavram. İnsanoğlu için, yaşı kaç olursa olsun, hoşça vakit geçirmenin ve öğrenmenin en vazgeçilmez aracı. Tarihin en eski çağlarından beri çocukların eğitimi için kullanılan en uygun yöntemlerden de bir tanesi. Teknoloji… İnsanoğlunun konfor alanını artırmak için başlattığı mücadele sonucu ürettiği her türlü araç, gereç ve edevat. Bugünlerde teknoloji denilince zihnimizde her ne kadar robotlar, akıllı cihazlar ve tabletler gibi cihazlar canlansa da bundan binlerce yıl öncesinin en büyük icatları; av aletleri, ok ve yay gibi savaş silahları, tekerlek ve daha niceleri olmuştur. Teknoloji alanında insanlık tarihi ile başlayan bu gelişim serüveni insanlığın her döneminde ve yaşamının her alanında işini kolaylaştıran araçların ortaya çıkmasını sağlamıştır. Bu araçlardan en çok ve en verimli şekilde kullanılan araçlar da eğitim teknolojisi alanında kullanılanlar olmuştur. Günümüz çocuklarının dünyaya gözünü açtıkları andan itibaren akıllı telefon, tablet ve bilgisayar gibi bilgi ve iletişim teknolojisi araçları ile tanışmaları onların dijital ortamlarla olan bağlarını koparılamaz hale getirmiştir. Ama onların kopamayacakları ve yaparken çok keyif aldıkları bir faaliyet daha vardır. O da oyunlardır. Tam bu noktada dijital yerliler olarak adlandırılan bu çocukların eğitim süreçlerinde kullanılması her yönüyle fayda sağlayacak, bir kavram daha eklenmiştir kelime hazinemize, eğitsel dijital oyunlar.

 

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 189,00    189,00   
3 68,85    206,54   
6 36,35    218,09   
9 25,52    229,65   
12 20,10    241,18   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 189,00    189,00   
3 68,85    206,54   
6 36,35    218,09   
9 25,52    229,65   
12 20,10    241,18   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 189,00    189,00   
3 68,85    206,54   
6 36,35    218,09   
9 25,52    229,65   
12 20,10    241,18   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 189,00    189,00   
3 68,85    206,54   
6 36,35    218,09   
9 25,52    229,65   
12 20,10    241,18   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 189,00    189,00   
3 68,85    206,54   
6 36,35    218,09   
9 25,52    229,65   
12 20,10    241,18   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 189,00    189,00   
3 68,85    206,54   
6 36,35    218,09   
9 25,52    229,65   
12 20,10    241,18   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 189,00    189,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Oyun…İnsanlık tarihi kadar eski, güncelliğini ve önemi kaybetmeyen bir kavram. İnsanoğlu için, yaşı kaç olursa olsun, hoşça vakit geçirmenin ve öğrenmenin en vazgeçilmez aracı. Tarihin en eski çağlarından beri çocukların eğitimi için kullanılan en uygun yöntemlerden de bir tanesi. Teknoloji… İnsanoğlunun konfor alanını artırmak için başlattığı mücadele sonucu ürettiği her türlü araç, gereç ve edevat. Bugünlerde teknoloji denilince zihnimizde her ne kadar robotlar, akıllı cihazlar ve tabletler gibi cihazlar canlansa da bundan binlerce yıl öncesinin en büyük icatları; av aletleri, ok ve yay gibi savaş silahları, tekerlek ve daha niceleri olmuştur. Teknoloji alanında insanlık tarihi ile başlayan bu gelişim serüveni insanlığın her döneminde ve yaşamının her alanında işini kolaylaştıran araçların ortaya çıkmasını sağlamıştır. Bu araçlardan en çok ve en verimli şekilde kullanılan araçlar da eğitim teknolojisi alanında kullanılanlar olmuştur. Günümüz çocuklarının dünyaya gözünü açtıkları andan itibaren akıllı telefon, tablet ve bilgisayar gibi bilgi ve iletişim teknolojisi araçları ile tanışmaları onların dijital ortamlarla olan bağlarını koparılamaz hale getirmiştir. Ama onların kopamayacakları ve yaparken çok keyif aldıkları bir faaliyet daha vardır. O da oyunlardır. Tam bu noktada dijital yerliler olarak adlandırılan bu çocukların eğitim süreçlerinde kullanılması her yönüyle fayda sağlayacak, bir kavram daha eklenmiştir kelime hazinemize, eğitsel dijital oyunlar.

 

Kapat