Kuşkusuz imanın yorumu, imanın kendisi demek değildir.
İmanın, yorum baskısından kurtularak ne olduğunun ortaya konmasında en önemli kaynağın Kur'ân-ı Kerim olduğu açıktır.
İman esasının ne olduğunda yanılmak hata kaldırmaz bir durumdur, buna karşın yorumda hata etmek de isabet etmek de mümkündür.
Bu çalışma, aynı iman esasları üzerinde birleşen insanların iman esaslarını yorumlama konusunda birbirlerini tekfir etmeden tartışabilecekleri düşünce özgürlüğüne ve rahatlığına sahip olmaları gerektiğini önermektedir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
3 | 37,34 | 112,01 |
6 | 19,71 | 118,27 |
9 | 13,84 | 124,55 |
12 | 10,90 | 130,80 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
3 | 37,34 | 112,01 |
6 | 19,71 | 118,27 |
9 | 13,84 | 124,55 |
12 | 10,90 | 130,80 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
3 | 37,34 | 112,01 |
6 | 19,71 | 118,27 |
9 | 13,84 | 124,55 |
12 | 10,90 | 130,80 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
3 | 37,34 | 112,01 |
6 | 19,71 | 118,27 |
9 | 13,84 | 124,55 |
12 | 10,90 | 130,80 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
3 | 37,34 | 112,01 |
6 | 19,71 | 118,27 |
9 | 13,84 | 124,55 |
12 | 10,90 | 130,80 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
3 | 37,34 | 112,01 |
6 | 19,71 | 118,27 |
9 | 13,84 | 124,55 |
12 | 10,90 | 130,80 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 102,50 | 102,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Kuşkusuz imanın yorumu, imanın kendisi demek değildir.
İmanın, yorum baskısından kurtularak ne olduğunun ortaya konmasında en önemli kaynağın Kur'ân-ı Kerim olduğu açıktır.
İman esasının ne olduğunda yanılmak hata kaldırmaz bir durumdur, buna karşın yorumda hata etmek de isabet etmek de mümkündür.
Bu çalışma, aynı iman esasları üzerinde birleşen insanların iman esaslarını yorumlama konusunda birbirlerini tekfir etmeden tartışabilecekleri düşünce özgürlüğüne ve rahatlığına sahip olmaları gerektiğini önermektedir.