İnsan Tanıma Sanatı (İlm-i Sima)

Stok Kodu:
9786257429160
Boyut:
13.5x21
Sayfa Sayısı:
97
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2024
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%30 indirimli
100,00TL
70,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 7,44TL
Temin süresi 6 gündür.
9786257429160
895378
İnsan Tanıma Sanatı (İlm-i Sima)
İnsan Tanıma Sanatı (İlm-i Sima)
70.00

Ferâset: Zâhiri ahvalin bâtini ahlaka delâlet etmesidir. Mizaç ise ya nefis olur veya nefsin fiillerinde araç olur. Her iki anlamda da mizaç; zâhiri ve bâtınî olan ahlaktır. Bu iki ahlak da mizaca tabidir. Bu sübût bulursa o zaman dış görünüş bâtınî ahlaka delâlet eder. Zira birbirlerine bağlı olan iki şeyden birini elde etmek diğerini de elde etmiş olmak demektir. Bu hususun doğruluğu ile ilgili herhangi bir şüphe yoktur. 

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 70,00    70,00   
3 25,50    76,50   
6 13,46    80,77   
9 9,45    85,06   
12 7,44    89,33   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 70,00    70,00   
3 25,50    76,50   
6 13,46    80,77   
9 9,45    85,06   
12 7,44    89,33   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 70,00    70,00   
3 25,50    76,50   
6 13,46    80,77   
9 9,45    85,06   
12 7,44    89,33   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 70,00    70,00   
3 25,50    76,50   
6 13,46    80,77   
9 9,45    85,06   
12 7,44    89,33   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 70,00    70,00   
3 25,50    76,50   
6 13,46    80,77   
9 9,45    85,06   
12 7,44    89,33   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 70,00    70,00   
3 25,50    76,50   
6 13,46    80,77   
9 9,45    85,06   
12 7,44    89,33   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 70,00    70,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Ferâset: Zâhiri ahvalin bâtini ahlaka delâlet etmesidir. Mizaç ise ya nefis olur veya nefsin fiillerinde araç olur. Her iki anlamda da mizaç; zâhiri ve bâtınî olan ahlaktır. Bu iki ahlak da mizaca tabidir. Bu sübût bulursa o zaman dış görünüş bâtınî ahlaka delâlet eder. Zira birbirlerine bağlı olan iki şeyden birini elde etmek diğerini de elde etmiş olmak demektir. Bu hususun doğruluğu ile ilgili herhangi bir şüphe yoktur. 

Kapat