De Lacy O’Leary bu kitabı ile İslam düşüncesinin felsefe tarihindeki yerini göstermesi bakımından okuyucunun ufkunu aydınlatan, İlk ve Orta Çağ düşünce tarihlerini birbirine bağlama imkânlarını veren bir eser meydana getirmiştir. Aynı zat, bu konuyu daha once Yunan İlmi Araplara Nasıl Geçti adlı eserinde daha dar bir çerçeve içinde ele almıştı. Fakat gerek birinci kitapta gerek burada müellif, yalnızca İslam felsefesinde derinleşmek isteyenlere hitap etmek gibi mahdut bir hedefi göz önüne almamış, umumiyetle felsefe meraklılarının bu konudaki ihtiyaçlarını da düşünmüştür.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
3 | 100,97 | 302,92 |
6 | 53,31 | 319,86 |
9 | 37,43 | 336,83 |
12 | 29,48 | 353,73 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
3 | 100,97 | 302,92 |
6 | 53,31 | 319,86 |
9 | 37,43 | 336,83 |
12 | 29,48 | 353,73 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
3 | 100,97 | 302,92 |
6 | 53,31 | 319,86 |
9 | 37,43 | 336,83 |
12 | 29,48 | 353,73 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
3 | 100,97 | 302,92 |
6 | 53,31 | 319,86 |
9 | 37,43 | 336,83 |
12 | 29,48 | 353,73 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
3 | 100,97 | 302,92 |
6 | 53,31 | 319,86 |
9 | 37,43 | 336,83 |
12 | 29,48 | 353,73 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
3 | 100,97 | 302,92 |
6 | 53,31 | 319,86 |
9 | 37,43 | 336,83 |
12 | 29,48 | 353,73 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 277,20 | 277,20 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
De Lacy O’Leary bu kitabı ile İslam düşüncesinin felsefe tarihindeki yerini göstermesi bakımından okuyucunun ufkunu aydınlatan, İlk ve Orta Çağ düşünce tarihlerini birbirine bağlama imkânlarını veren bir eser meydana getirmiştir. Aynı zat, bu konuyu daha once Yunan İlmi Araplara Nasıl Geçti adlı eserinde daha dar bir çerçeve içinde ele almıştı. Fakat gerek birinci kitapta gerek burada müellif, yalnızca İslam felsefesinde derinleşmek isteyenlere hitap etmek gibi mahdut bir hedefi göz önüne almamış, umumiyetle felsefe meraklılarının bu konudaki ihtiyaçlarını da düşünmüştür.