Kimileri hürriyeti olumsuz bir şekilde tanımlamışlardır. Şöyle ki onlara göre hürriyet, insan nefsinin prangalarından kurtarılması demektir.
Diğer bir grup ise hürriyeti olumlu bir şekilde tanımlamışlardır. Bunlara göre hürriyet, bir eylemi yapıp yapmama kudretidir. Üçüncü bir grup ise hürriyeti iyilik ve kötülük bağlantılı olarak algılayıp öyle tanımlamışlardır. Bunlara göre hürriyet, insan bilgisinin “hayır” olarak tespit ettiği alanlarda söz konusu hayırlı eylemi işleme ve işlememe kudretidir. Yoksa hürriyet salt olarak herhangi bir eylemi yapma ve yapmama kudreti değildir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Kimileri hürriyeti olumsuz bir şekilde tanımlamışlardır. Şöyle ki onlara göre hürriyet, insan nefsinin prangalarından kurtarılması demektir.
Diğer bir grup ise hürriyeti olumlu bir şekilde tanımlamışlardır. Bunlara göre hürriyet, bir eylemi yapıp yapmama kudretidir. Üçüncü bir grup ise hürriyeti iyilik ve kötülük bağlantılı olarak algılayıp öyle tanımlamışlardır. Bunlara göre hürriyet, insan bilgisinin “hayır” olarak tespit ettiği alanlarda söz konusu hayırlı eylemi işleme ve işlememe kudretidir. Yoksa hürriyet salt olarak herhangi bir eylemi yapma ve yapmama kudreti değildir.