Dünya çapında ünlü felsefe ve estetik profesörü, Fransız Müslüman düşünür Roje Garodi (Roger Garaudy), bu eserinde üç kıtaya damgasını vuran İslâm sanat ve mimarisinin felsefi ve estetik açıdan son derece çarpıcı bir değerlendirmesini yapıyor. “Güzelliğin Dini İslam” düşüncesinden yola çıkan yazar, “Allah güzeldir, güzelliği sever” hadisinin İslâm sanat ve mimarisinde nasıl somutlaştırıldığını en çarpıcı örnekleriyle gözler önüne seriyor. İslâm sanatı ve mimarisi konusunda hem dînî, hem tarihî, hem de felsefî ve estetik bilgilerle donanımlı bu eser, sahasında tek ve biricik olma özelliğine sahiptir. Yazar, evvelki dönemlerin ihtişamını gözler önüne sermekle yetinmiyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
3 | 72,85 | 218,56 |
6 | 38,46 | 230,78 |
9 | 27,00 | 243,02 |
12 | 21,27 | 255,22 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
3 | 72,85 | 218,56 |
6 | 38,46 | 230,78 |
9 | 27,00 | 243,02 |
12 | 21,27 | 255,22 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
3 | 72,85 | 218,56 |
6 | 38,46 | 230,78 |
9 | 27,00 | 243,02 |
12 | 21,27 | 255,22 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
3 | 72,85 | 218,56 |
6 | 38,46 | 230,78 |
9 | 27,00 | 243,02 |
12 | 21,27 | 255,22 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
3 | 72,85 | 218,56 |
6 | 38,46 | 230,78 |
9 | 27,00 | 243,02 |
12 | 21,27 | 255,22 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
3 | 72,85 | 218,56 |
6 | 38,46 | 230,78 |
9 | 27,00 | 243,02 |
12 | 21,27 | 255,22 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 200,00 | 200,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Dünya çapında ünlü felsefe ve estetik profesörü, Fransız Müslüman düşünür Roje Garodi (Roger Garaudy), bu eserinde üç kıtaya damgasını vuran İslâm sanat ve mimarisinin felsefi ve estetik açıdan son derece çarpıcı bir değerlendirmesini yapıyor. “Güzelliğin Dini İslam” düşüncesinden yola çıkan yazar, “Allah güzeldir, güzelliği sever” hadisinin İslâm sanat ve mimarisinde nasıl somutlaştırıldığını en çarpıcı örnekleriyle gözler önüne seriyor. İslâm sanatı ve mimarisi konusunda hem dînî, hem tarihî, hem de felsefî ve estetik bilgilerle donanımlı bu eser, sahasında tek ve biricik olma özelliğine sahiptir. Yazar, evvelki dönemlerin ihtişamını gözler önüne sermekle yetinmiyor.