İslam Tarihi - 4

Stok Kodu:
9786257387965
Boyut:
13.5x21
Sayfa Sayısı:
512
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023-10
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%23 indirimli
640,00TL
492,80TL
Taksitli fiyat: 12 x 52,41TL
Havale/EFT ile: 482,94TL
Temin süresi 6 gündür.
9786257387965
816433
İslam Tarihi - 4
İslam Tarihi - 4
492.80

O sene İbrahim’in öldüğü gün (hadisler böyle diyor) bir küsûf {güneş tutulması} vukûa geldi. İ’tikadât-ı bâtılaya {batıl itikatlara} mübtelâ {düşkün} kimseler küsûfun İbrahim’in vefâtı münasebetiyle vukû‘ bulduğunu zannettiler. Peygamber bu rivayetlere karşı itiraz etti. Gerek küsûfun gerek hüsûfun irade ve kudret-i ilâhiyyenin tezâhürâtı {yansımaları} olduklarını, kimsenin vefâtı ile hiçbir münasebetleri bulunmadığını bildirdi.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 492,80    492,80   
3 179,51    538,53   
6 94,77    568,64   
9 66,53    598,80   
12 52,41    628,86   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 492,80    492,80   
3 179,51    538,53   
6 94,77    568,64   
9 66,53    598,80   
12 52,41    628,86   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 492,80    492,80   
3 179,51    538,53   
6 94,77    568,64   
9 66,53    598,80   
12 52,41    628,86   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 492,80    492,80   
3 179,51    538,53   
6 94,77    568,64   
9 66,53    598,80   
12 52,41    628,86   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 492,80    492,80   
3 179,51    538,53   
6 94,77    568,64   
9 66,53    598,80   
12 52,41    628,86   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 492,80    492,80   
3 179,51    538,53   
6 94,77    568,64   
9 66,53    598,80   
12 52,41    628,86   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 492,80    492,80   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

O sene İbrahim’in öldüğü gün (hadisler böyle diyor) bir küsûf {güneş tutulması} vukûa geldi. İ’tikadât-ı bâtılaya {batıl itikatlara} mübtelâ {düşkün} kimseler küsûfun İbrahim’in vefâtı münasebetiyle vukû‘ bulduğunu zannettiler. Peygamber bu rivayetlere karşı itiraz etti. Gerek küsûfun gerek hüsûfun irade ve kudret-i ilâhiyyenin tezâhürâtı {yansımaları} olduklarını, kimsenin vefâtı ile hiçbir münasebetleri bulunmadığını bildirdi.

Kapat