Panait Istrati’nin ilk yapıtlarından olan Kira Kiralina, 1924 yılında yayımlandığında büyük ilgi topladı ve yazarın gelecek şöhretinde büyük pay sahibi oldu. Adrien Zograffi adlı kahramanının adını taşıyan dizinin ilk kitabı Kira Kiralina’da yazar, Tuna Nehri’nden Kahire’ye uzanan bir coğrafyanın insanlarını canlı portreler halinde betimliyor. Adrien’in Stavro’yla karşılaşmaları üzerinden, mülksüz, yurtsuz bir insan için özgürlüğün ve ahlakın anlamını tartışıyor. Istrati Doğu’yu toz pembe bir masal halinde değil, geleneksel devlet, aile, cinsiyet bağlarının dışındaki insanların bitimsiz dayanak
arayışlarından kesitlerle sunuyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 47,12 | 47,12 |
3 | 17,16 | 51,49 |
6 | 9,06 | 54,37 |
9 | 6,36 | 57,26 |
12 | 5,01 | 60,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 47,12 | 47,12 |
3 | 17,16 | 51,49 |
6 | 9,06 | 54,37 |
9 | 6,36 | 57,26 |
12 | 5,01 | 60,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 47,12 | 47,12 |
3 | 17,16 | 51,49 |
6 | 9,06 | 54,37 |
9 | 6,36 | 57,26 |
12 | 5,01 | 60,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 47,12 | 47,12 |
3 | 17,16 | 51,49 |
6 | 9,06 | 54,37 |
9 | 6,36 | 57,26 |
12 | 5,01 | 60,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 47,12 | 47,12 |
3 | 17,16 | 51,49 |
6 | 9,06 | 54,37 |
9 | 6,36 | 57,26 |
12 | 5,01 | 60,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 47,12 | 47,12 |
3 | 17,16 | 51,49 |
6 | 9,06 | 54,37 |
9 | 6,36 | 57,26 |
12 | 5,01 | 60,13 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 47,12 | 47,12 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Panait Istrati’nin ilk yapıtlarından olan Kira Kiralina, 1924 yılında yayımlandığında büyük ilgi topladı ve yazarın gelecek şöhretinde büyük pay sahibi oldu. Adrien Zograffi adlı kahramanının adını taşıyan dizinin ilk kitabı Kira Kiralina’da yazar, Tuna Nehri’nden Kahire’ye uzanan bir coğrafyanın insanlarını canlı portreler halinde betimliyor. Adrien’in Stavro’yla karşılaşmaları üzerinden, mülksüz, yurtsuz bir insan için özgürlüğün ve ahlakın anlamını tartışıyor. Istrati Doğu’yu toz pembe bir masal halinde değil, geleneksel devlet, aile, cinsiyet bağlarının dışındaki insanların bitimsiz dayanak
arayışlarından kesitlerle sunuyor.