Rudi Paret, klasik oryantalist geleneğin Kur’ân hakkındaki tezlerine hayli mesafeli duran eleştirel bir yaklaşıma sahiptir. Ona göre vahiy en başından itibaren yazı ile kaydedilmiştir ve bu konuda yapılan spekülasyonlar temelsizdir. Bu kitap, Paret'in Kur’ân hakkındaki düşüncelerinin yanında, sembolizmin İslâm’daki yerini anlattığı ikinci kısmıyla birlikte bir derlemedir. Ona göre İslâm'da ilah inancı sağlam bir tevhit anlayışına sahiptir ve gizli törenler içeren, efsanelerden oluşan bir tarafı yoktur. İslâm, inananlarının birliği temelinde, hiyerarşisi olmayan, demokratik bir yapıdadır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155,25 | 155,25 |
3 | 56,55 | 169,66 |
6 | 29,86 | 179,14 |
9 | 20,96 | 188,64 |
12 | 16,51 | 198,11 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155,25 | 155,25 |
3 | 56,55 | 169,66 |
6 | 29,86 | 179,14 |
9 | 20,96 | 188,64 |
12 | 16,51 | 198,11 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155,25 | 155,25 |
3 | 56,55 | 169,66 |
6 | 29,86 | 179,14 |
9 | 20,96 | 188,64 |
12 | 16,51 | 198,11 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155,25 | 155,25 |
3 | 56,55 | 169,66 |
6 | 29,86 | 179,14 |
9 | 20,96 | 188,64 |
12 | 16,51 | 198,11 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155,25 | 155,25 |
3 | 56,55 | 169,66 |
6 | 29,86 | 179,14 |
9 | 20,96 | 188,64 |
12 | 16,51 | 198,11 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155,25 | 155,25 |
3 | 56,55 | 169,66 |
6 | 29,86 | 179,14 |
9 | 20,96 | 188,64 |
12 | 16,51 | 198,11 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 155,25 | 155,25 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Rudi Paret, klasik oryantalist geleneğin Kur’ân hakkındaki tezlerine hayli mesafeli duran eleştirel bir yaklaşıma sahiptir. Ona göre vahiy en başından itibaren yazı ile kaydedilmiştir ve bu konuda yapılan spekülasyonlar temelsizdir. Bu kitap, Paret'in Kur’ân hakkındaki düşüncelerinin yanında, sembolizmin İslâm’daki yerini anlattığı ikinci kısmıyla birlikte bir derlemedir. Ona göre İslâm'da ilah inancı sağlam bir tevhit anlayışına sahiptir ve gizli törenler içeren, efsanelerden oluşan bir tarafı yoktur. İslâm, inananlarının birliği temelinde, hiyerarşisi olmayan, demokratik bir yapıdadır.