Ahmet Gülgönen Ecole des Beaux-Arts eğitiminin bir süre birlikte çalıştığı Louis Kahn'ın düşüncesini ve pratiğini nasıl etkilediğini sergiliyor.
“Mekânların eksenel bir kompozisyon dahilinde birbirine peş peşe bağlandığı Beaux-Arts idealiyle karşılaştırıldığında, Kahn'da mekânların, tam tersine, özgül düzenlerini koruduğunu görürüz (…)”
“Kahn Beaux-Arts'daki eğitiminden söz ederken, bu öğrenim sisteminde ‘eskiz'in, kendi kişiliği açısından ne kadar önemli olduğunu belirtiyordu.”
“Yaptığı bütün projeler kendine karşı verdiği birer mücadele gibiydi; Kahn'da kompozisyonun uzun sürmesi bundandır.”
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320,00 | 320,00 |
3 | 116,57 | 349,70 |
6 | 61,54 | 369,25 |
9 | 43,20 | 388,83 |
12 | 34,03 | 408,35 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320,00 | 320,00 |
3 | 116,57 | 349,70 |
6 | 61,54 | 369,25 |
9 | 43,20 | 388,83 |
12 | 34,03 | 408,35 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320,00 | 320,00 |
3 | 116,57 | 349,70 |
6 | 61,54 | 369,25 |
9 | 43,20 | 388,83 |
12 | 34,03 | 408,35 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320,00 | 320,00 |
3 | 116,57 | 349,70 |
6 | 61,54 | 369,25 |
9 | 43,20 | 388,83 |
12 | 34,03 | 408,35 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320,00 | 320,00 |
3 | 116,57 | 349,70 |
6 | 61,54 | 369,25 |
9 | 43,20 | 388,83 |
12 | 34,03 | 408,35 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320,00 | 320,00 |
3 | 116,57 | 349,70 |
6 | 61,54 | 369,25 |
9 | 43,20 | 388,83 |
12 | 34,03 | 408,35 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 320,00 | 320,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Ahmet Gülgönen Ecole des Beaux-Arts eğitiminin bir süre birlikte çalıştığı Louis Kahn'ın düşüncesini ve pratiğini nasıl etkilediğini sergiliyor.
“Mekânların eksenel bir kompozisyon dahilinde birbirine peş peşe bağlandığı Beaux-Arts idealiyle karşılaştırıldığında, Kahn'da mekânların, tam tersine, özgül düzenlerini koruduğunu görürüz (…)”
“Kahn Beaux-Arts'daki eğitiminden söz ederken, bu öğrenim sisteminde ‘eskiz'in, kendi kişiliği açısından ne kadar önemli olduğunu belirtiyordu.”
“Yaptığı bütün projeler kendine karşı verdiği birer mücadele gibiydi; Kahn'da kompozisyonun uzun sürmesi bundandır.”