Roland Topor, (1938-1997) yazar, tasarımcı, ressam, şair, yönetmen, şarkıcı, aktör ve film yapımcısı olarak çağdaş Fransız sanatının en önde gelen temsilcilerinden biridir. Sanatı, acımasızlıkla absürdün iç içe geçtiği, vurucu bir kara mizah içerir; ancak yapıtlarındaki bu şiddet öğesine karşın, 19. yüzyıl gravürcülerini andıran bir üslubu da barındırır.Masanın Altında, giderek küçülen ve yalnızlaşan bireyin sıkışmışlığını, kadın-erkek ekseninde anlatıyor. Yazarın ‘kara-mizah’ olarak ele aldığı oyun, giderek globalleşen dünyaya acımasız bir eleştiri getirirken, ‘aşk’ motifi bu sertliği yumuşatmayı başarıyor.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | 30,05 | 90,16 |
6 | 15,87 | 95,20 |
9 | 11,14 | 100,25 |
12 | 8,77 | 105,28 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82,50 | 82,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Roland Topor, (1938-1997) yazar, tasarımcı, ressam, şair, yönetmen, şarkıcı, aktör ve film yapımcısı olarak çağdaş Fransız sanatının en önde gelen temsilcilerinden biridir. Sanatı, acımasızlıkla absürdün iç içe geçtiği, vurucu bir kara mizah içerir; ancak yapıtlarındaki bu şiddet öğesine karşın, 19. yüzyıl gravürcülerini andıran bir üslubu da barındırır.Masanın Altında, giderek küçülen ve yalnızlaşan bireyin sıkışmışlığını, kadın-erkek ekseninde anlatıyor. Yazarın ‘kara-mizah’ olarak ele aldığı oyun, giderek globalleşen dünyaya acımasız bir eleştiri getirirken, ‘aşk’ motifi bu sertliği yumuşatmayı başarıyor.