'80 şiirinin verili kodlarını poetik olarak geliştiren, bunun için dönemin katılaşmış kamusal aklıyla sancılı teorik tartışmalara giren, şiirini gidimli dilin şiir dışı sabitelerinden arıtarak modern şiirimizin Auschwitz sonrası mecrasını dizeleriyle işaretleyen Metin Cengiz şiirseli, eleştirimiz için de geliştirici bir mekândır; hem şairin kişisel hikâyesi, hem de hikâyesini epistemik bir imkân olarak poetik/ontolojik gelişiminde öz-eleştirel bir hâsılaya dönüştürmesi ve disiplinler arası irtibatları dolayında bu şiirsel, yapısalörgüsüyle de eleştirimize soluk aldıracaktır .Engin Fırat bu çalışmasıyla hem eleştirimiz için örnek bir adım atmıştır; hem de Metin Cengiz şiirseline farklı ve özenli bir kerteriz oluşturmuştur.
Şairlerin, şiir okurlarının ve akademinin kıymetle sahiplenmesi gerekir.. Celâl Soycan
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | 32,78 | 98,35 |
6 | 17,31 | 103,85 |
9 | 12,15 | 109,36 |
12 | 9,57 | 114,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
'80 şiirinin verili kodlarını poetik olarak geliştiren, bunun için dönemin katılaşmış kamusal aklıyla sancılı teorik tartışmalara giren, şiirini gidimli dilin şiir dışı sabitelerinden arıtarak modern şiirimizin Auschwitz sonrası mecrasını dizeleriyle işaretleyen Metin Cengiz şiirseli, eleştirimiz için de geliştirici bir mekândır; hem şairin kişisel hikâyesi, hem de hikâyesini epistemik bir imkân olarak poetik/ontolojik gelişiminde öz-eleştirel bir hâsılaya dönüştürmesi ve disiplinler arası irtibatları dolayında bu şiirsel, yapısalörgüsüyle de eleştirimize soluk aldıracaktır .Engin Fırat bu çalışmasıyla hem eleştirimiz için örnek bir adım atmıştır; hem de Metin Cengiz şiirseline farklı ve özenli bir kerteriz oluşturmuştur.
Şairlerin, şiir okurlarının ve akademinin kıymetle sahiplenmesi gerekir.. Celâl Soycan