Muhammed Esed, katı bir dinî gelenekten gelmiş, gençliğinde dinsel bunalımlar yaşamış, felsefî ve siyasî ideolojilerde, dinî oluşumlarda kurtuluş aramış, sonunda İslam’da karar kılmıştır. Serüven bu aşamada yeni bir biçim kazanmıştır. Şöyle ki, İslam’ı öğrendikten sonra hadise eğilmiş, bu arada mensubu olduğu ümmetin geri kalmışlığının sebeplerine ve çarelerine odaklanmış, ardından düşünce tarihini gözden geçirerek eleştiriye tâbi tutmuştur. Düşünce seyrinde zirveye ulaştığı aşamada, vahiy karşısında bütün dinî, ahlakî ve kültürel sapmalar, eğilimler, uygulamalar ve davranışların ayıklanması çabasına girerek vahyin son muhteşem mirasının (Kur’an) tercümesini ve tefsirini yapmıştır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 308,00 | 308,00 |
3 | 112,19 | 336,58 |
6 | 59,23 | 355,40 |
9 | 41,58 | 374,25 |
12 | 32,75 | 393,04 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 308,00 | 308,00 |
3 | 112,19 | 336,58 |
6 | 59,23 | 355,40 |
9 | 41,58 | 374,25 |
12 | 32,75 | 393,04 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 308,00 | 308,00 |
3 | 112,19 | 336,58 |
6 | 59,23 | 355,40 |
9 | 41,58 | 374,25 |
12 | 32,75 | 393,04 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 308,00 | 308,00 |
3 | 112,19 | 336,58 |
6 | 59,23 | 355,40 |
9 | 41,58 | 374,25 |
12 | 32,75 | 393,04 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 308,00 | 308,00 |
3 | 112,19 | 336,58 |
6 | 59,23 | 355,40 |
9 | 41,58 | 374,25 |
12 | 32,75 | 393,04 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 308,00 | 308,00 |
3 | 112,19 | 336,58 |
6 | 59,23 | 355,40 |
9 | 41,58 | 374,25 |
12 | 32,75 | 393,04 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 308,00 | 308,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Muhammed Esed, katı bir dinî gelenekten gelmiş, gençliğinde dinsel bunalımlar yaşamış, felsefî ve siyasî ideolojilerde, dinî oluşumlarda kurtuluş aramış, sonunda İslam’da karar kılmıştır. Serüven bu aşamada yeni bir biçim kazanmıştır. Şöyle ki, İslam’ı öğrendikten sonra hadise eğilmiş, bu arada mensubu olduğu ümmetin geri kalmışlığının sebeplerine ve çarelerine odaklanmış, ardından düşünce tarihini gözden geçirerek eleştiriye tâbi tutmuştur. Düşünce seyrinde zirveye ulaştığı aşamada, vahiy karşısında bütün dinî, ahlakî ve kültürel sapmalar, eğilimler, uygulamalar ve davranışların ayıklanması çabasına girerek vahyin son muhteşem mirasının (Kur’an) tercümesini ve tefsirini yapmıştır.