Tanzimatın ilânı ve Namık Kemâl´in doğumunun 100´üncü yıldönümü münasebetiyle Maarif Vekâleti tarafından 1939´da kendisine yapılan teklif üzerine yazdığı bu eser, hem Necip Fazıl´ın ilk biyografisi, hem de Ulu Hakan Abdülhamîd isimli eseriyle ortaya attığı tezlerin hazırlığı niteliğindedir.
Eserde, şahsı, eseri ve tesiriyle ele alınan Namık Kemâl hakkındaki toplayıcı hüküm, O´nun kucaklamaya çalıştığı sanat şubelerinde şahsî bir zevk ve idrak belirtmediği, sadece tebliğci bir cemiyet adamı olduğu noktasındadır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 144,40 | 144,40 |
3 | 52,60 | 157,80 |
6 | 27,77 | 166,62 |
9 | 19,50 | 175,46 |
12 | 15,36 | 184,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 144,40 | 144,40 |
3 | 52,60 | 157,80 |
6 | 27,77 | 166,62 |
9 | 19,50 | 175,46 |
12 | 15,36 | 184,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 144,40 | 144,40 |
3 | 52,60 | 157,80 |
6 | 27,77 | 166,62 |
9 | 19,50 | 175,46 |
12 | 15,36 | 184,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 144,40 | 144,40 |
3 | 52,60 | 157,80 |
6 | 27,77 | 166,62 |
9 | 19,50 | 175,46 |
12 | 15,36 | 184,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 144,40 | 144,40 |
3 | 52,60 | 157,80 |
6 | 27,77 | 166,62 |
9 | 19,50 | 175,46 |
12 | 15,36 | 184,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 144,40 | 144,40 |
3 | 52,60 | 157,80 |
6 | 27,77 | 166,62 |
9 | 19,50 | 175,46 |
12 | 15,36 | 184,27 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 144,40 | 144,40 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Tanzimatın ilânı ve Namık Kemâl´in doğumunun 100´üncü yıldönümü münasebetiyle Maarif Vekâleti tarafından 1939´da kendisine yapılan teklif üzerine yazdığı bu eser, hem Necip Fazıl´ın ilk biyografisi, hem de Ulu Hakan Abdülhamîd isimli eseriyle ortaya attığı tezlerin hazırlığı niteliğindedir.
Eserde, şahsı, eseri ve tesiriyle ele alınan Namık Kemâl hakkındaki toplayıcı hüküm, O´nun kucaklamaya çalıştığı sanat şubelerinde şahsî bir zevk ve idrak belirtmediği, sadece tebliğci bir cemiyet adamı olduğu noktasındadır.