Neo-Noir Filmler

Stok Kodu:
9786055679859
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
240
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2011-03
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Orijinal Adı:
Neo-Noir
%25 indirimli
295,00TL
221,25TL
Taksitli fiyat: 12 x 23,53TL
Havale/EFT ile: 216,83TL
Temin süresi 6 gündür.
9786055679859
509373
Neo-Noir Filmler
Neo-Noir Filmler
221.25

"Ben kötü bir kızım" der Femme Fatale (Öldüren Kadın) filmindeki, "hakiki kötü - yüreğine kadar çürümüş" Laure (Rebecca Romijn). Laure ‘öldüren kadın' olduğunu bilir. Aslında, televizyondaki Double Indemnity (Çifte Tazminat) filmini henüz izlemiştir ve filmdeki güzel fakat ölümcül Barbara Stanwyck'in hareketlerini taklit etmektedir. Temel İçgüdü filminde, yazar Catherine Tramell (Sharon Stone) dedektif Nick Curran'a (Michael Douglas) kitabının konusunun ‘bir dedektif hakkında olduğundan bahseder. Dedektif yanlış kadına âşık olmuştur. Kadın onu öldürür.' İkisi de bu konunun birçok klasik film-noir'ın ortak konusu olduğunu bilmektedir; ve biz de onların bunu bildiğini biliriz ama yine de hikâyenin aynı şekilde sonlanıp sonlanmayacağını merak ederiz. Se7en filminde Somerset (Morgan Freeman), Mills'e (Brad Pitt) "Mutlu sonla bitmeyecek" der, çünkü Somerset, bu noir tarzı hikâyede oynadıkları rolün hemen hemen her zaman karanlık bir sonu olduğunun bilincindedir. (‘Film noir' Fransızca'da ‘kara film' demektir - burada ‘tekin olmayan', ‘tüyler ürpertici' anlamına gelen ‘kara', aynı zamanda Raymond Chandler'ın harika dizelerindeki gibidir: ‘Sokaklar geceden de öte bir şeyle kararmıştı.') Çağdaş film noir ya da neo-noir, geçmişteki film noir'ların olay örgüsü kurallarına, karakter çeşitlerine ve genel tekniklerine katı bir şekilde bağlı, oldukça içine kapanık bir türdür.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,25    221,25   
3 80,59    241,78   
6 42,55    255,30   
9 29,87    268,84   
12 23,53    282,34   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,25    221,25   
3 80,59    241,78   
6 42,55    255,30   
9 29,87    268,84   
12 23,53    282,34   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,25    221,25   
3 80,59    241,78   
6 42,55    255,30   
9 29,87    268,84   
12 23,53    282,34   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,25    221,25   
3 80,59    241,78   
6 42,55    255,30   
9 29,87    268,84   
12 23,53    282,34   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,25    221,25   
3 80,59    241,78   
6 42,55    255,30   
9 29,87    268,84   
12 23,53    282,34   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,25    221,25   
3 80,59    241,78   
6 42,55    255,30   
9 29,87    268,84   
12 23,53    282,34   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 221,25    221,25   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

"Ben kötü bir kızım" der Femme Fatale (Öldüren Kadın) filmindeki, "hakiki kötü - yüreğine kadar çürümüş" Laure (Rebecca Romijn). Laure ‘öldüren kadın' olduğunu bilir. Aslında, televizyondaki Double Indemnity (Çifte Tazminat) filmini henüz izlemiştir ve filmdeki güzel fakat ölümcül Barbara Stanwyck'in hareketlerini taklit etmektedir. Temel İçgüdü filminde, yazar Catherine Tramell (Sharon Stone) dedektif Nick Curran'a (Michael Douglas) kitabının konusunun ‘bir dedektif hakkında olduğundan bahseder. Dedektif yanlış kadına âşık olmuştur. Kadın onu öldürür.' İkisi de bu konunun birçok klasik film-noir'ın ortak konusu olduğunu bilmektedir; ve biz de onların bunu bildiğini biliriz ama yine de hikâyenin aynı şekilde sonlanıp sonlanmayacağını merak ederiz. Se7en filminde Somerset (Morgan Freeman), Mills'e (Brad Pitt) "Mutlu sonla bitmeyecek" der, çünkü Somerset, bu noir tarzı hikâyede oynadıkları rolün hemen hemen her zaman karanlık bir sonu olduğunun bilincindedir. (‘Film noir' Fransızca'da ‘kara film' demektir - burada ‘tekin olmayan', ‘tüyler ürpertici' anlamına gelen ‘kara', aynı zamanda Raymond Chandler'ın harika dizelerindeki gibidir: ‘Sokaklar geceden de öte bir şeyle kararmıştı.') Çağdaş film noir ya da neo-noir, geçmişteki film noir'ların olay örgüsü kurallarına, karakter çeşitlerine ve genel tekniklerine katı bir şekilde bağlı, oldukça içine kapanık bir türdür.

Kapat