Oynaya Oynaya Matematik Öğreniyorum 3. Sınıf

Stok Kodu:
9786253976415
Boyut:
19.5x27.5
Sayfa Sayısı:
530
Basım Tarihi:
2024-10
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
%15 indirimli
520,00TL
442,00TL
Taksitli fiyat: 12 x 47,00TL
Havale/EFT ile: 433,16TL
Temin süresi 6 gündür.
9786253976415
970579
Oynaya Oynaya Matematik Öğreniyorum 3. Sınıf
Oynaya Oynaya Matematik Öğreniyorum 3. Sınıf
442.00

Geleneksel çocuk oyunlarıyla matematiği sevdirerek öğretme fikrinden yola çıkılarak hazırlanan bu kitabın amacı; bu oyunların 3. sınıf düzeyine göre matematik kavramlarına nasıl uyarlanacağını ve süreçte nasıl uygulanacağını göstermektir. Kitapta yer alan geleneksel oyunlar; Sayılar ve İşlemler, Geometri, Ölçme, Veri İşleme öğrenme alanlarında yer alan bazı kazanımlara uyarlanarak okuyucuya sunulmuştur. Geleneksel çocuk oyunları, somut olmayan bir kültürel miras olarak nesilden nesile aktarılsa da unutulma tehlikesi ile karşı karşıyadır. Bu nedenle gelecek kuşaklara bir köprü oluşturacak bu oyunların eğitimde kullanılması, çocukluğun en parlak dönemi olarak kabul edilen ilkokul düzeyindeki öğrencilere mirasımızın aktarılmasını sağlayabilir. Bu kitap sayesinde, sınıf öğretmenlerinin kültürümüzün kıymetli taşlarından biri olan geleneksel çocuk oyunları ve bu oyunların matematiğe nasıl uyarlandığı hakkında bilgilendirilmeleri sağlanarak, süreçte zaman zaman bu oyunları kullanmaya alıştırılmaları sağlanabilir. Ayrıca uyarlanan oyunların matematik öğrenme güçlüğüne sahip öğrenciler/diskalkuli riski olan öğrenciler için de bir rehber olacağı düşünülmüş, uyarlanan oyunlara konuyla ilgili hatırlatıcı kısa bilgiler eklenmiştir. Böylelikle farklılıklarımızın olduğu bu uzayda, tipik gelişim gösteren çocukların yanı sıra akademik başarısı düşük, akranlarından yavaş ya da farklı öğrenen matematik öğrenme güçlüğü/diskalkuli riski olan çocukların da olduğu gözden kaçırılmamış, onlara farklı bir yöntem olan oyunla matematiği sevdirme ve matematik öğretme yoluna gidilmiş olunabilir.
Kitabın bir amacı da akademisyen/öğretmen/öğretmen adayının seçtiği oyunları; öğrencilerinin sınıf düzeyine, akademik başarısına, bulunduğu coğrafi koşullara, doğal ortamın uygunluğuna göre uyarlamasına ve uygulamasına yol gösterici olmaktır. Bu kitapta, sınıf ortamında herhangi bir hazırlık ve malzeme gerektirmeyen, çok kısa bir sürede tasarlanarak oynanan Deve Cüce, Gezginin Masalları, Nesi Var? Teyzem Çarşıya Gitti gibi geleneksel çocuk oyunları yer almaktadır. Bunun yanı sıra okul dışı ortamda oynanan Ali Baba Saatin Kaç? Mendilli Simit, Orası Burası Şurası, Sıçratan Top, Tilki Çık, Top Gezdirme gibi çeşitli geleneksel oyunlar yer almaktadır. Bu kitabı kullanan öğretmen, oyun yoluyla dersin dikkat çekme aşamasında öğrencileri güdüleyebilir, dersin sonunda da öğrendiklerini değerlendirebilir.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 442,00    442,00   
3 161,01    483,02   
6 85,00    510,02   
9 59,67    537,07   
12 47,00    564,04   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 442,00    442,00   
3 161,01    483,02   
6 85,00    510,02   
9 59,67    537,07   
12 47,00    564,04   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 442,00    442,00   
3 161,01    483,02   
6 85,00    510,02   
9 59,67    537,07   
12 47,00    564,04   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 442,00    442,00   
3 161,01    483,02   
6 85,00    510,02   
9 59,67    537,07   
12 47,00    564,04   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 442,00    442,00   
3 161,01    483,02   
6 85,00    510,02   
9 59,67    537,07   
12 47,00    564,04   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 442,00    442,00   
3 161,01    483,02   
6 85,00    510,02   
9 59,67    537,07   
12 47,00    564,04   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 442,00    442,00   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
12 -    -   

Geleneksel çocuk oyunlarıyla matematiği sevdirerek öğretme fikrinden yola çıkılarak hazırlanan bu kitabın amacı; bu oyunların 3. sınıf düzeyine göre matematik kavramlarına nasıl uyarlanacağını ve süreçte nasıl uygulanacağını göstermektir. Kitapta yer alan geleneksel oyunlar; Sayılar ve İşlemler, Geometri, Ölçme, Veri İşleme öğrenme alanlarında yer alan bazı kazanımlara uyarlanarak okuyucuya sunulmuştur. Geleneksel çocuk oyunları, somut olmayan bir kültürel miras olarak nesilden nesile aktarılsa da unutulma tehlikesi ile karşı karşıyadır. Bu nedenle gelecek kuşaklara bir köprü oluşturacak bu oyunların eğitimde kullanılması, çocukluğun en parlak dönemi olarak kabul edilen ilkokul düzeyindeki öğrencilere mirasımızın aktarılmasını sağlayabilir. Bu kitap sayesinde, sınıf öğretmenlerinin kültürümüzün kıymetli taşlarından biri olan geleneksel çocuk oyunları ve bu oyunların matematiğe nasıl uyarlandığı hakkında bilgilendirilmeleri sağlanarak, süreçte zaman zaman bu oyunları kullanmaya alıştırılmaları sağlanabilir. Ayrıca uyarlanan oyunların matematik öğrenme güçlüğüne sahip öğrenciler/diskalkuli riski olan öğrenciler için de bir rehber olacağı düşünülmüş, uyarlanan oyunlara konuyla ilgili hatırlatıcı kısa bilgiler eklenmiştir. Böylelikle farklılıklarımızın olduğu bu uzayda, tipik gelişim gösteren çocukların yanı sıra akademik başarısı düşük, akranlarından yavaş ya da farklı öğrenen matematik öğrenme güçlüğü/diskalkuli riski olan çocukların da olduğu gözden kaçırılmamış, onlara farklı bir yöntem olan oyunla matematiği sevdirme ve matematik öğretme yoluna gidilmiş olunabilir.
Kitabın bir amacı da akademisyen/öğretmen/öğretmen adayının seçtiği oyunları; öğrencilerinin sınıf düzeyine, akademik başarısına, bulunduğu coğrafi koşullara, doğal ortamın uygunluğuna göre uyarlamasına ve uygulamasına yol gösterici olmaktır. Bu kitapta, sınıf ortamında herhangi bir hazırlık ve malzeme gerektirmeyen, çok kısa bir sürede tasarlanarak oynanan Deve Cüce, Gezginin Masalları, Nesi Var? Teyzem Çarşıya Gitti gibi geleneksel çocuk oyunları yer almaktadır. Bunun yanı sıra okul dışı ortamda oynanan Ali Baba Saatin Kaç? Mendilli Simit, Orası Burası Şurası, Sıçratan Top, Tilki Çık, Top Gezdirme gibi çeşitli geleneksel oyunlar yer almaktadır. Bu kitabı kullanan öğretmen, oyun yoluyla dersin dikkat çekme aşamasında öğrencileri güdüleyebilir, dersin sonunda da öğrendiklerini değerlendirebilir.

Kapat