Hz. Peygamber (s.a.v.)'i tanımak denilince genellikle zihinlerde yerleşik olan kabul; meselenin siyer, megâzî, menâkıb ve şemâil eserleri okumaktan ibaret görülmesidir. Halbuki söz konusu alanlarda aktarılmış olan rivayetleri İslâm'ın sunduğu peygamber tasavvuruna halel getirmeden anlamamızı sağlayacak olan yine Hz. Peygamber (s.a.v.) ile ilgili itikadî kabullerimizin, temelde tereddütsüz ve sahih olarak inşa edilmiş olmasıdır. Bu temeli ihmal ederek İslâm tarihini yahud hadisleri parçacı bir okumaya tabi tutmak, Allah Resûlü ile ilgili Müslümanları yanıltıcı neticeler verebilecektir...
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80,00 | 80,00 |
3 | 29,14 | 87,42 |
6 | 15,39 | 92,31 |
9 | 10,80 | 97,21 |
12 | 8,51 | 102,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80,00 | 80,00 |
3 | 29,14 | 87,42 |
6 | 15,39 | 92,31 |
9 | 10,80 | 97,21 |
12 | 8,51 | 102,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80,00 | 80,00 |
3 | 29,14 | 87,42 |
6 | 15,39 | 92,31 |
9 | 10,80 | 97,21 |
12 | 8,51 | 102,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80,00 | 80,00 |
3 | 29,14 | 87,42 |
6 | 15,39 | 92,31 |
9 | 10,80 | 97,21 |
12 | 8,51 | 102,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80,00 | 80,00 |
3 | 29,14 | 87,42 |
6 | 15,39 | 92,31 |
9 | 10,80 | 97,21 |
12 | 8,51 | 102,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80,00 | 80,00 |
3 | 29,14 | 87,42 |
6 | 15,39 | 92,31 |
9 | 10,80 | 97,21 |
12 | 8,51 | 102,09 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 80,00 | 80,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Hz. Peygamber (s.a.v.)'i tanımak denilince genellikle zihinlerde yerleşik olan kabul; meselenin siyer, megâzî, menâkıb ve şemâil eserleri okumaktan ibaret görülmesidir. Halbuki söz konusu alanlarda aktarılmış olan rivayetleri İslâm'ın sunduğu peygamber tasavvuruna halel getirmeden anlamamızı sağlayacak olan yine Hz. Peygamber (s.a.v.) ile ilgili itikadî kabullerimizin, temelde tereddütsüz ve sahih olarak inşa edilmiş olmasıdır. Bu temeli ihmal ederek İslâm tarihini yahud hadisleri parçacı bir okumaya tabi tutmak, Allah Resûlü ile ilgili Müslümanları yanıltıcı neticeler verebilecektir...