Deşifre daha önce çalışılmamış, ilk kez karşılaşılan bir müzik yazısının hazırlıksız olarak ilk anda okunması, çalınması veya söylenmesi olarak tanımlanabilir (Tufan, 2000; Çimen, 2001; Agay, 2004; Udtaisuk, 2005). Fenmen (1947) deşifrenin iki türlü olduğunu belirtmiştir. Birincisi ele alınan eseri yavaş yavaş ve her notasını iyice inceleyerek okumak; ikincisi eserin temposuna yakın bir hızlılıkla ve temiz çalmaya dikkat etmekten çok eserin karakter ve ifadesine dikkat ederek okumak.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
3 | 90,16 | 270,47 |
6 | 47,60 | 285,59 |
9 | 33,42 | 300,74 |
12 | 26,32 | 315,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
3 | 90,16 | 270,47 |
6 | 47,60 | 285,59 |
9 | 33,42 | 300,74 |
12 | 26,32 | 315,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
3 | 90,16 | 270,47 |
6 | 47,60 | 285,59 |
9 | 33,42 | 300,74 |
12 | 26,32 | 315,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
3 | 90,16 | 270,47 |
6 | 47,60 | 285,59 |
9 | 33,42 | 300,74 |
12 | 26,32 | 315,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
3 | 90,16 | 270,47 |
6 | 47,60 | 285,59 |
9 | 33,42 | 300,74 |
12 | 26,32 | 315,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
3 | 90,16 | 270,47 |
6 | 47,60 | 285,59 |
9 | 33,42 | 300,74 |
12 | 26,32 | 315,83 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Deşifre daha önce çalışılmamış, ilk kez karşılaşılan bir müzik yazısının hazırlıksız olarak ilk anda okunması, çalınması veya söylenmesi olarak tanımlanabilir (Tufan, 2000; Çimen, 2001; Agay, 2004; Udtaisuk, 2005). Fenmen (1947) deşifrenin iki türlü olduğunu belirtmiştir. Birincisi ele alınan eseri yavaş yavaş ve her notasını iyice inceleyerek okumak; ikincisi eserin temposuna yakın bir hızlılıkla ve temiz çalmaya dikkat etmekten çok eserin karakter ve ifadesine dikkat ederek okumak.