Giriş
Postkolonyalizm ve Tarihçesi
Bölüm 1
Postkolonyal Tiyatro
1. Kanonik Metinlerin Yıkımı
2. Klasik Yunan Tiyatrosuyla Hesaplaşma
3. Hristiyanlığın Yeniden Yorumlanması
4. Postkolonyal Oyunlarda Ritüel Estetik
Bölüm 2
Amerikan Tiyatrosunda Siyah Rengin Serüveni
1. Wole Soyinka: Köklere Dönüşün Simgesi Olarak Ritüel Estetik
2. August Wilson: Güney Afrika’nın Metafizik Oyun Kişileri
3. Athol Fugard: Direniş Tiyatrosu
Kaynaklar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148,50 | 148,50 |
3 | 54,09 | 162,28 |
6 | 28,56 | 171,35 |
9 | 20,05 | 180,44 |
12 | 15,79 | 189,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148,50 | 148,50 |
3 | 54,09 | 162,28 |
6 | 28,56 | 171,35 |
9 | 20,05 | 180,44 |
12 | 15,79 | 189,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148,50 | 148,50 |
3 | 54,09 | 162,28 |
6 | 28,56 | 171,35 |
9 | 20,05 | 180,44 |
12 | 15,79 | 189,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148,50 | 148,50 |
3 | 54,09 | 162,28 |
6 | 28,56 | 171,35 |
9 | 20,05 | 180,44 |
12 | 15,79 | 189,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148,50 | 148,50 |
3 | 54,09 | 162,28 |
6 | 28,56 | 171,35 |
9 | 20,05 | 180,44 |
12 | 15,79 | 189,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148,50 | 148,50 |
3 | 54,09 | 162,28 |
6 | 28,56 | 171,35 |
9 | 20,05 | 180,44 |
12 | 15,79 | 189,50 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 148,50 | 148,50 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Giriş
Postkolonyalizm ve Tarihçesi
Bölüm 1
Postkolonyal Tiyatro
1. Kanonik Metinlerin Yıkımı
2. Klasik Yunan Tiyatrosuyla Hesaplaşma
3. Hristiyanlığın Yeniden Yorumlanması
4. Postkolonyal Oyunlarda Ritüel Estetik
Bölüm 2
Amerikan Tiyatrosunda Siyah Rengin Serüveni
1. Wole Soyinka: Köklere Dönüşün Simgesi Olarak Ritüel Estetik
2. August Wilson: Güney Afrika’nın Metafizik Oyun Kişileri
3. Athol Fugard: Direniş Tiyatrosu
Kaynaklar