Kitâbu’l-Mulahhas fi’l-Mantık ve’l-Hikme, İslâm Felsefesi alanında ortaya koyulmuş son derece sistematik çalışmalardan biridir. Böyle bir eseri, bugün çoğu zaman sıkıntısını çekmiş olduğumuz sistematik bir İslam Felsefesi eserinin yokluğunu büyük ölçüde karşılayacak bir çalışma olarak da değerlendirmek mümkündür. Kısa adıyla Mulahhas, iyi bir mantık çalışması olduğu kadar, aynı zamanda çok daha fazla problematik düzeyde bir felsefe tarihi çalışması olarak da görülmeyi hak etmektedir. Felsefe tarihinin ise varlık felsefesinin temel kavramları dışında, daha çok bir tabiat felsefesi çalışması olarak kendini göstermesi de ilginçtir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 462,00 | 462,00 |
3 | 168,29 | 504,87 |
6 | 88,85 | 533,10 |
9 | 62,38 | 561,38 |
12 | 49,13 | 589,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 462,00 | 462,00 |
3 | 168,29 | 504,87 |
6 | 88,85 | 533,10 |
9 | 62,38 | 561,38 |
12 | 49,13 | 589,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 462,00 | 462,00 |
3 | 168,29 | 504,87 |
6 | 88,85 | 533,10 |
9 | 62,38 | 561,38 |
12 | 49,13 | 589,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 462,00 | 462,00 |
3 | 168,29 | 504,87 |
6 | 88,85 | 533,10 |
9 | 62,38 | 561,38 |
12 | 49,13 | 589,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 462,00 | 462,00 |
3 | 168,29 | 504,87 |
6 | 88,85 | 533,10 |
9 | 62,38 | 561,38 |
12 | 49,13 | 589,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 462,00 | 462,00 |
3 | 168,29 | 504,87 |
6 | 88,85 | 533,10 |
9 | 62,38 | 561,38 |
12 | 49,13 | 589,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 462,00 | 462,00 |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
12 | - | - |
Kitâbu’l-Mulahhas fi’l-Mantık ve’l-Hikme, İslâm Felsefesi alanında ortaya koyulmuş son derece sistematik çalışmalardan biridir. Böyle bir eseri, bugün çoğu zaman sıkıntısını çekmiş olduğumuz sistematik bir İslam Felsefesi eserinin yokluğunu büyük ölçüde karşılayacak bir çalışma olarak da değerlendirmek mümkündür. Kısa adıyla Mulahhas, iyi bir mantık çalışması olduğu kadar, aynı zamanda çok daha fazla problematik düzeyde bir felsefe tarihi çalışması olarak da görülmeyi hak etmektedir. Felsefe tarihinin ise varlık felsefesinin temel kavramları dışında, daha çok bir tabiat felsefesi çalışması olarak kendini göstermesi de ilginçtir.